חפש ב:

השבחת דירה בעזרת טכנולוגית "בית חכם"

במידה ואתם בעלי נכסים המעוניינים לשדרג את בתיכם, טכנולוגית הבית החכם יכולה להיות זו שתשדרג אותו ותעלה את מחירו.

אורון איצקוביץ'|3.11.2015|10:22|3281 צפיות
במידה ואתם בעלי בית או נכסי נדל"ן, בכל שיפוץ שתעשו, בוודאי תרצו שערכו העתידי יוסיף לעלות. שיקולים בהשבחת נכסים דורשים ראייה לטווח רחוק, אבל משתלמים לכולם. גם לדיירי הבית בהווה (במידה ואלה בעלי הנכס) ושנית, במקרה של מכירה עתידית. אחת הדרכים המשתלמות ביותר להשבחה, היא התקנה של טכנולוגיות מתקדמות ההופכות את הבית ל"בית חכם".


מערכת בית חכם הנשלטת מרחוק

בית חכם
בית חכם הוא כינוי מקצועי לנכס אש מותקנות בו מערכות טכנולוגיות שמאפשרות שליטה מרחוק על כל המכשור החשמלי. במידה והמערכת מותקנת, יכול הדייר להפעיל את המכשירים החשמליים כאשר הוא אינו נמצא בבית. לדוגמא הדלקת דוד, סגירה של תריסים חשמליים, שליטה במיזוג הבית, הפעלה של מצלמות אבטחה ואזעקה, טלוויזיה וכו'. קיום גם אפשר להתקנים בריחים טכנולוגים אשר יפתחו את דלת הכניסה ע"י טביעות אצבע או קוד כלשהו.

לעמוד דירות יוקרה באתר Banknadlan לחצו כאן

חשיבות מערכות הבית החכם
מערכות המיגון והאבטחה של בית חכם יכולות להגן על דייריו במידה של פריצה או ניסיון תקיפה, כמו גם לצלם את התוקפים ולעדכן בזמן אמת את חברת האבטחה שמשהו אינו קשורה. כמו גם, מערכות המיגון יכולות לזהות תקלות מסוכנות כגון דליפות גז, מים נוזלים, וגלאי עשן ואש אשר יוכלו למנוע נזק לריהוט הבית. כל זה נותן ביטחון ושקט נפשי לדייר אשר יכול להיות בטוח שישנה "השגחה עליונה" על משפחתו או רכושו.


ישנם נכסים שזקוקים להגנה איכותית

לסיכום, מערכת בית חכם מאפשרת גם שירות כללי ומספקת נוחיות אשר מעלה את ערכו של הבית מהסיבות הנכונות שתורמת גם לדייר וגם לבעלי הנכס. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות