חפש ב:

התחייה של ראשון לציון

מדוע מומלץ להשקיע בראשון לציון ומה עתידה של העיר המתפתחת?

אורון איצקוביץ'|29.10.2015|16:28|1804 צפיות
משבר הדיור עדיין ממשיך וללא אופק הנראה לעין, האופציה הטובה ביותר היא לבדוק את האופציות המקיפות את העיר הלבנה.
במידה ואתם מחפשים דירה חדשה במרכז, אתם יודעים טוב מאוד עד כמה ת"א ממשיכה לאבד פרופורציות בכל הנוגע למחירי דירות. לכן, בעתיד הנראה לעין צריך לחפש אופציות אחרות ולפי כל התחזיות האחרונות, ראשון לציון נראית כאופציה המטיחה מכל ערי גוש דן והסביבה.



מדוע דווקא ראשון לציון?
ראשון לציון ממוקמת באחד האזורים המוצלחים ביותר בארץ. במרחק נסיעה של 20 דקות מת"א, המושבה הוותיקה מחברת בין 4 ערים גדולות כגון ת"א, רחובות, חולון וירושלים. מיקומה ליד כל הכבישים המרכזיים הופך אותה לנגישה מאוד וקיימים בה כל סוגי הבנייה מבתי קרקע ועד לדופלקסים ופנטהאוזים במגדלי יוקרה. יתרונה הנוסף נמצא במחירים הזולים לעומת תל אביב אשר יכולים לרדת בעשרות אחוזים לעומת העיר הלבנה ולספק את כל הצרכים שתצטרכו מעיר משגשגת ופורחת.

לפרויקטים בראשון לציון באתר Banknadlan לחצו כאן

כיצד לחפש דירה בראשון לציון
העיר מחולקת לשלושה אזורים: ראשון מערב, ראשון מזרח וראשון מרכז, כאשר הבנייה החדשה יותר נמצאת ב'ראשון מערב'. לעומת זאת, בשנים האחרונות החלו פרויקטים חדשים לצוץ במרכז העיר כדי לפתח את רמת החיים ולתת אור חדש לנכסים ההיסטוריים של העיר וכאמור ראשון מזרח מציעה מחירים זולים יותר במגורים בשכונות הוותיקות. הדרך הקלה ביותר לחפש דירה בעיר היא כמובן דרך האתרים האינטרנטיים העוסקים בדיור וע"י הזנה מדוייקת לדירה שאתם מחפשים מבחינת מחיר, גודל, תוספות שיש לבניין\דירה. גמובן שיש גם סוכנויות תיווך רבות המציעות נכסים שלא מפורסמים באתרי האינטרנט ונכון שיהיה עליכם לשלם דמי תיווך כחלק מהעסקה, אך מטווח מנוסה יוכל למצוא לכם את הדירה לפי רצונכם ולחסוך לכם את כל תהליך החיפוש המתיש. לבסוף זיכרו שעליכם לבחון גם את השכונה המדוברת חוץ מהבניין או הדירה בה תחיו ולוודא שילווה אתכם עורך דין היכול לעזור לכם להוזיל עלויות.

בהצלחה
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות