חפש ב:

איך סוגרים עסקת נדל"ן

כיצד תוכלו, בתור משווקים, לסגור את עסקת הנדל"ן בו בזמן שתתנו ללקוח את הזמן לדעת שאתם לא לוחצים עליו לעידוד הביטחון שלו.

אורון איצקוביץ'|29.10.2015|15:49|3130 צפיות
סגירת עסקאות נדל"ן הן תמיד צעד שעלול להיתקל בקשיים. מדובר ברגע האחרון לפני שחותמים על החוזה ופעמים רבות, לקוחות עלולים לקבל 'רגליים קרות' ולחשוב שהמחיר גבוהה מדי. ברגעים כאלה צריך לדעת כיצד להוביל את הלקוח בביטחון וללא חשש.

הסיבות שיכולות לגרום ללקוח לסרב לפני סגירת העסקה הן חוסר מקצועיות של המשווק אשר מראה חוסר ביטחון או אינו מכיר את הפרויקט 'בעל פה'. משווקים חדשים עלולים להראות חוסר ביטחון שכן הניסיון חסר ואז הם לוחצים על הלקוח ועלולים לאבד אותו בדחיפה מיותרת. צריך להבין שכל אדם חושב בצורה מעט שונה ולכן יהיו כאלה שיתמהמהו. לרוב זהו סימן שהם כן מעוניינים בדירה ומעט סבלנות ותמיכה יכולים להיות הגורם המכריע בחתימת החוזה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן


לדעת כיצד להוביל את הלקוח ולתת לו תחושת ביטחון

ישנם כמה דרכים איתם תוכלו לפנות אל הלקוח לפי אופיו והדו שיח בינכם:

ישירות - אופציה זו היא כביכול המוכרת ביותר בהם פונים ללא היסוס ומנסים להחתים את הלקוח. זוהי אופציה ישירה אך יכולה להיות בדיוק הדחיפה לה הלקוח זקוק. חשוב להפגין ביטחון ולעשות זאת רק במידה והדו שיח שמתנהל בינכם הוא חיובי.

הזדמנות - בדרך זו אתם מסבירים שזוהי הזדמנות שלא תעמוד פנוי לזמן מה וישנן עוד לקוחות שמנהלים אתכם משא ומתן.

לעמוד חברות בנייה באתר Banknadlan לחצו כאן

לקיחת אחראיות - כאן אתם למעשה באים לתמוך בלקוח ולוקחים את האחראיות על התמהמהות הלקוח עליכם. עליכם להוביל אותו בזהירות ולנסות להבין מדוע לא הצלחתם לעזור לו או היכן הייתה בינכם אי-הבנה שכן זו עסקה מצוינת בשביל הלקוח.

משא ומתן - באופציית הפשרה הזו אתם מעבירים ללקוח את האחראיות לסיכום החוזה ושואלים אותו מה המחר שהוא היה מוכן לשלם. מכאן יחל איזשהו משא ומתן עד לסגירת ההסכם, אך הנכונות שלכם והעובדה שהלקוח מרגיש שהנה הוא מצליח להוריד את המחיר יתנו לו את הביטחון שהוא צריך כדי לחתום.

לסיכום, חשוב לשים לב לשפת הגוף שהלקוח ולקרוא את הסיטואציה נכון שכן עם מעט תשומת לב תוכלו לסגור את העסקאות ולתת ללקוח את התחושה שהוא הרוויח.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות