חפש ב:

הזדמנויות נדל"ן בחדרה

אט אט, חדרה הופכת להיות פנינת נדל"ן למשקיעים רבים ופרויקטים רבים צצים במחוזותיה.

אורון איצקוביץ'|29.10.2015|15:11|2304 צפיות
במידה ונמאס לכם לגור במרכז הרועש, או שפשוט אינכם מסוגלים לשלם עוד את הסכומים הגבוהים, ישנה אופציה מעניינת שלאחרונה מציעה עוד ועוד פרוייקטים מעניינים להשקעה ורכישה. שמה בישראל, חדרה.

למגרשים וקרקעות בחדרה באתר Banknadlan לחצו כאן


קרקע להשקעה בחדרה

תנופת בנייה
בשנים האחרונות חלה תנופת בנייה בעיר הצפונית של גושי המרכז. הייתרון הראשון והמרכזי של חדרה הוא המחיר השפוי ופרוייקטים מפוארים שיכולים להתאים לכל שכבות האוכלוסייה. עם מרכז סביר של 45 דקות נסיעה ברכבת, חדרה הופכת להיות פנינת נדל"ן שמושכת אזרחים רבים למחוזותיה. ביחד עם המחירים הזולים, איכות הדירות ורמת החיים הירוקה יותר, אין פלא שחדרה מתחילה לנצל את הפוטנציאל הטמון בה כעיר חוף הנושקת לת"א.

לפרויקטים באזור הצפון באתר Banknadlan לחצו כאן

חיפוש דירה בחדרה
כדי לאתר דירה בחדרה תוכלו להשתמש במגוון אתרי האיטרנט העוסקים בנדל"ן בארץ. אך חשוב שתצמצמו את החיפושים שלכם ותמקדו אותם עד כמה שניתן כדי שלא תבזבזו את זמניכם ותהפכו את החיפוש לנושא מעיק ומתסכל. חשוב להבין באיזה רמת חיים אתם מעוניינים לחיות וכמה תהיו מוכנים לשלם על כך. כמ-כן, חייבים להבין שלפחות אחד מבני הזוג יצתרך להיות נייד ולכן חדרה מתאימה בעיקר לבעלי רכבים. חוץ מאתרי האינטרנט, תוכלו לבדוק אצל חברות הבנייה עצמן וקבלנים היכולים להציע לכם פרוייקטים למגורים, או רכישת קרקעות להשקעה.
בהצלחה
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות