חפש ב:

רכישה לטובת שיפוץ ומכירה

בשנים האחרונות, עקב העליה הדרסטית במחירי הנדל"ן בארץ, בוחרים משקיעים רבים לרכוש נכסים זולים ומוזנחים לטובת שיפוץ כללי של הנכס וכך להעלות את ערכו ולהרוויח מהתשואה.

אורון איצקוביץ'|28.10.2015|10:19|2024 צפיות
זה לא סוד שמחירי הנדל"ן בארץ עולים בהתמדה לא פוסקת ובאופק, שעדיין לא נראה לעין, משקיעי נדל"ן פונים לאופציות שונות ומקוריות על מנת לגלות את הדבר הבא בשוק הנדל"ן שיספק את הרווחים הטובים ביותר. הדבר הבא הנ"ל הוא רכישה לטובת שיפוץ. הרעיון בכלליות פשוט. תחילה, רוכשים נכס שמצבו אינו טוב, בניין מוזנח, הרוס וכו', אשר מיקומו הגאוגרפי טוב ובעל פוטנציאל להצלחה. לאחר שרכשו את הנכס במחיר נמוך יוכלו להתחיל את פעולת השיפוץ ולמכור את הנכס ברווחים שניבו תשואה גבוהה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן



ניהול פרויקט שיפוץ
מרבית יזמי הנדל"ן עוד חוששים לבצע את המהלך בגלל ההשקעה הכרוכה, הזמן וחוסר הסבלנות. אך במידה והיזמים פשוט אינו מעורה בתחום השיפוץ, ביכולתו להעסיק קבלן המתמחה בשיפוצים וכך יוכל לנהל את הפרויקט מבלי לנהל אותו בעצמו. בכל אופן, בין אם היזם מנהל את השיפוץ לבדו או מעסיק חברת שיפוצים הרווחים שלו יכולים לשל את עצמם, בתנאי כמובן שהוא פועל בצורה מחושב ומתוכננת עד הפרט האחרון. חשוב להבין את הלו"ז שכן זמן זה כסף.

לעמוד חברות בנייה באתר Banknadlan לחצו כאן

תכנון פרויקט שיפוץ
תוכנית השיפוץ כוללת בתוכה הרבה נושאים. מנושא תשתיות, חיזוק המבנה, הריסת חלק מהקירות, שינוי אדריכלי והוספת קומות. באפשרות היזם להעסיק את כל אחד אנשי המקצוע בנפרד וכך יוכל להגדיל את רווחיו בעתיד, או שייבחר להעסיק קבלן שיפוצים אשר ינהל את כל הפרויקט בעזרת אנשי המקצוע שהוא מכיר וכבר עובד איתם.  ההבדל העיקרי הוא בסכום שהיזם יוכל לחסוך אך גם יזם שבוחר לעבוד עם קבלן יוכל להגדיר איתו יחד את הלו"ז המתוכנן ולבחור את הרכיבים וסוג החומר שאיתו יעבדו. 

חשוב לזכור שפרויקטים כאלה הן בעלי אופציה רווחית גדולה, אך רק אם מסוגלים לחשב את תיכנון השיפוץ בצורה הנכונה ולהבין שמדובר בפרויקט שצריך בו סבלנות וראייה לרחוק.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות