חפש ב:

איפה אפשר להשקיע בנדל"ן?

ישראל היא מדינה קטנה ולכן גם האופציות להשקעות נדל"ן קטנות. אך אם בכל זאת התעניינתם בהשקעת נדל"ן בארץ, נעזור לכם בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|27.10.2015|13:38|3133 צפיות
למרות גודלה של ישראל, ישנם מספר רב של אזורים ומקומות בהן תוכלו להשקיע בנדל"ן. כדי שתוכלו לאתר את הנכסים שמתאימים בשבילכם, עליכם להכיר את שוק הנדל"ן ומגוון האופציות להשקעה הקיימות בו.

לכל הפרויקטים החדשים באתר Banknadlan לחצו כאן



האופציות להשקעת נדל"ן בישראל
מגוון האפשרויות להשקעה מתחלקות בכמה נושאים. הדרך המוכרת היא לקנות דירות זולות ולנסות ולמכור אותן במכירים גבוהים יותר בהמתנה שמחירי הנדלן יעלו. ניתן לרכוש דירה ולהשכיר אותה כך שאתם תשלום המשכנתא שלכם, ישלמו הדיירים השוכרים. אופציה נוספת היא רכישה דירה ושיפוץ מאסיבי שלה על מנת למכור אותה בתקווה לתשואה גבוהה. ישנם פרויקטים של תמ"א 38 המבצעים שיפוץ כולל של הבניין והדירה כך שערכה עולה וגם השקעה בנדל"ן מסחרי. האפשרויות הללו מתחלקות בכל אזורי הארץ, כשכמובן המחירים עולים כשמתקרבים למרכז. אך זו לא אומר שזו האופציה נכונה להשקעה. דווקא דירות באזורי הפריפריה יוכלו להחזיר את ההשקעה מהר יותר והציג רווחים.

להשקעות בקרקע ואדמות באתר Banknadlan לחצו כאן

הדרכים לאתר נכסים להשקעה
הדרך המקובלת ביותר שיש קיום היא הרשת. דרך האינטרנט תוכלו להגיע לכל המידע המפורסם היום בתחום הדיור וההשקעות. אך כדי שתוכלו למצוא את ההשקעות הנכונות שלכם, עליכם למקד את החיפוש ככל שניתן. האזור הגיאוגרפי והמחיר המקסימלי שתוכלו לשלם הם הגורמים המרכזיים שעליכם לסמן תחילה ולאחר מכן לווסת את החיפוש לפי האופציות הגדולות ביותר לרווח. מבלבד האינטרנט תוכלו לקבוע פגישות עם מתווכים ושמאים המתמחים בשוק הנדל"ן ולקבל מהם מידע על מחירים משתלמים יותר.

בהצלחה
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות