חפש ב:

לגור בקרקע או בגבוה?

מה משתלם יותר? דירת קרקע או דירות יוקרה? ועל מה עליכם לחשוב לפני שתבחרו בזה או זה.

אורון איצקוביץ'|26.10.2015|12:38|2347 צפיות
אנשים רבים מתלבטים בין דירות בבניינים יוקרתיים, או להישאר על הקרקע ולבחור בבית פרטי עם גינה. אין ספק שאלה הם "צרות של עשירים", אך אם חלק מהקוראים שלנו מתלבט באותו עניין בדיוק, ננסה לעזור להכיר מהם המאפיינים המייחדים כל אחד.

לעמוד דירות יוקרה באתר Banknadlan לחצו כאן


דירות יוקרה, לחיים מפוארים יותר

יתרונות
לבתים פרטיים יש כמה יתרונות, תחילה נודה שבית עם גינה בה הילדים יכולים להתרוצץ חופשי הוא חלום די נחמד ובארץ ישנם הרבה מושבים בהם תוכלו להקים את בתיכם לפי ראות עינכם ותקציבכם. הליכה יחפה על הדשא זו בהחלט הנאה שכיף לעבור וגינה מטופחת ונעימה למראה יכולה לעודד אתכם ברגעים מסויימים ואף גם לשמור על בריאותכם. אך זכרו שתחזוקה, בעיקר לגינה, היא עניין יקר. צמחים יכולים לחטוף טפילים ולחלות, כמו גם תשלומי המים שלכם הולכים לגדול ככל שתרצו גינה יותר מטופחת. לעומת זאת מגורים בבניין יוקרה חוסכים לכם את הטרחה בכל הנוגע לתחזוקה שכן תהיה לכם חברת ניהול שתדאג לכל הפרטים הללו. כמו-כן בבניין שכזה ישנן קומות המיועדות לרווחתם של הדיירים וכמובן שמדובר ברמה הכי גבוהה. אך גם פה מדובר בהוצאה כספית גדולה יותר ככל שרמת התחזוקה והשירות גבוהים יותר.

לעמוד קרקעות ובתים פרטיים באתר Banknadlan לחצו כאן


בית פרטי, לפרטיות גבוהה וחיי משפחה מלאים יותר

כיצד תחליטו?
בסופו של דבר הכל תלוי בכמה כסף תוכלו להשקיע ואיזה רמת חיים אתם מבקשים לעצמכם. במידה ואתם תרצו לגדל חיה אז בית קרקע הוא בחירה יותר מוצלחת, האם חשובים לכם חיי קהילה והיכן בארץ אתם רוצים לגור שכן לא בכל עיר ישנם מגדלי יוקרה. לאחר מכן תוכלו לברר ברחבי הרשת אחר הפרויקטים שמתאימים לכם. לדוגמא כדי למצוא מגדלי יוקרה אתם יכולים לחפש גם ע"י בדיקה אצל חברות הבנייה עצמן שמתמחות בפרויקטים יוקרתיים ובירור על הפרויקטים הבאים שלהם. כמו-כן מתווכים היא אופציה יותר מוצלחת למציאת מגורים שכאלה שכן דירות יוקרה הן נכסים שנשמרים בצורה בלעדית יותר והפרסום שלהם לא מגיעים לכל אתר שמתעסק בנדל"ן. לדירות קרקע תוכלו לחפש בהרחבות של קיבוצים ומושבים ברחבי הארץ וכמובן בדיקה באתרים המוכרים יותר.
בהצלחה
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות