חפש ב:

מהו תפקידו של עורך הדין בעסקאות נדל"ן

מדוע חשוב להעסיק עו"ד שילווה אתכם ברכישת הבית שלכם? ומהם היתרונות שיוכל לספק לכם.

אורון איצקוביץ'|26.10.2015|11:10|2619 צפיות
תחום הנדל"ן הינו מורכב וחשוף למידע ואישורים ביורוקרטיים אשר עלולים לבלב כל אזרח בישראל. לכן, חשוב שילווה אתכם עו"ד המתמחה בנדל"ן אשר יוכל לעזור לכם להתמודד עם תשלומי המיסים השונים ומשא ומתן מול הקבלן שכן אתם מעמידים סכום עצום שישפיע על עתידכם ולכן חשוב לדעת שאתם לוקחים את כל אמצעי הבטיחות ולא תשקיעו אותו לחינם.


ליווי נכון של עו"ד יכול אפילו לחסוך לכם כסף

תפקידו של עורך הדין
בעסקאות הנדל"ן תפקידו של עו"ד מורכב מאוד. הוא זה שיוכל לברר לטובתכם את כל האישורים הרשמיים מטעם המדינה שהמוכר הוא אכן בעליו החוקיים של הקרקע, לחפש טעויות או הטעיות בחוזה שעלולות לפגוע בכם, לנסח חוזה מטעמכם ולהעריך נכונה את מחיר הנכס. כשנכנסים לעסקאות של רכישת קרקע הבדיקות עלולות להיות יותר מורכבות אל מול המדינה כדי קבלת האישורים הנכונים ועו"ד מומחה מטעמכם יוכל לפשט את התהליך ולעבור אתכם ביחד על כל מרכיביו.

לעמוד רכישת קרקעות באתר Banknadlan לחצו כאן

חיפוש העו"ד הנכון
עקב חשיבותו של העו"ד בעסקאות הנדל"ן, החיפוש אחר העו"ד הנכון חשוב גם הוא. צריך לבצע בדיקה מקיפה אחר כל בעל מקצוע שטוען שיוכל לשרת אתכם באמינות ונאמנות, לבקש מידע ורקע על הפעילות שלו, ניסיון בתחום ואין זו בושה לבקש ולדבר עם לקוחות קודמים שלו. כמו-כן רוב וערכי הדין נמצאים באתרים המיועדים לפרסם את שמם ותחום שבו הם מתעסקים כך שפעולת החיפוש היא יותר פשוטה מאז עידן האינטרנט וכך גם תוכלו לחפש את שמו של העו"ד ולבדוק האם יש ביקורות עליו ברחבי הרשת.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות