חפש ב:

בנייה ידידותית לסביבה

מהי בנייה ירוקה וכיצד אפשר לקחת חלק בפרויקט שכזה? על כך בכתבה הבאה

אורון איצקוביץ'|21.10.2015|15:37|3050 צפיות
הבנייה החדשה של שלושים השנה האחרונות מלווה בבניה ירוקה. הסיבות לכך הן מגוונות מהסיבה הראשונה בתרומה לאיכות הסביבה שתורמת לעולם להיות בריא יותר ופחות מזוהם. הסיבה השנייה היא שקיום החומרים הירוקים נחשבים איכותיים יותר וכמובן שהדבר הינו מרכיב חשוב ברמת הגימור של הדירה. ולבסוף, מחיר החומרים, ברוב המקרים, נמוך יותר מבנייה הלא ירוקה כך שהתוצאה היא חיובית לכל המשתתפים.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן


הסביבה תודה לכם

כיצד עושים זאת?
לבנייה הירוקה יש כמה מאפיינים בולטים כדי לקבל את החותמת הרצויה. הבנייה נעשית ע"י חומרים אשר פוגעים פחות בסביבה ומועילים לחיסכון באנרגיה. בעבר לא התחשבו בנושא ולכן היו בונים את הדירות שיפעלו על פחם, נפט, דלק ועוד חומרים מזהמים שהיום הבתים נבנים בהתחשבות סביבתית. ביניים חדשים נבנים עם מערכות סולריות כדי שפחות חשמל (המגיע מתחנות הכוח) יבוזבז כדי להפעיל מכשירים חשמליים. כמו-כן ישנה חשיבות גדולה לחלונות שמסוגלים לספק גם פתח לרוח שתחסוך בהפעלת מאווררים ומזגנים וגם אור השמש יגיע בצורה גבוהה יותר כך שיוכלו לחסוך בנורות החשמל. כמובן שלכל בנייה שכזו יש תקנים מחמירים בעקבות הביקוש הרב לבנייה ירוקה ולוודא שהבנייה תהיה כמה שיותר ירוקה.

לדירות מול הים באתר Banknadlan לחצו כאן

ראיה למרחק
חשוב להבין שבזמן הבנייה המחיר עלול להיראות גבוהה יותר ממה שעלולים לחשוב, אך כמו שהשקעה גבוהה יותר בחינוך ילדינו, תחסוך בעלויות של מורים פרטיים בעתיד, כך גם בנייה ירוקה יותר, תחסוך בעתיד מזומן רב שנשפך על מכשירים חשמליים שפעילותם לא הייתה נחוצה בבניה נכונה. קיום ישנם יועצים רבים לבנייה ירוקה ובזכות הרשת האינטרנטית אפשר לקבל מידע על כל אחד מהם בכדי לדעת מהו הניסיון של אותו יועץ. 


בנייה עם הטבע ולא דרכו

דירות חדשות
כמובן ישנם גם בנייה חדשה יותר של דירות אשר חוסכת בעלויות שלמות ובנייה שכזו תורמת למניעת זיהום של מי תהום. בניית דירות ממכולות היא טרנד שמתחזק בשנים האחרונות. הדבר תורם לאיכות הסביבה בעיקר משום שמכולות אלו שבסופו של דבר היו נזרקות, מתמחזרות לבנייה ירוקה שחוסכת בכלים כבדים שתזדקקו להם לבית בית מבטון. כמו-גם שבנייה כזו היא זולה במספרים גדולים מאוד מבנייה ירוקה משום שצריך רק לרכוש קרקע ולבנות שם את בית חלומותיכם. גם אם תחשבו את כל העלויות של בנייה שכזו, היא לא תתקרב למחירים האסטרונומיים שקיימים כיום בשוק הדיור.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות