חפש ב:

השקעות נדל"ן ברומניה

כיצד מתנהל שוק הנדל"ן הרומני? מהם חוקי המיסוי? והאם השקעה שכזו יכול להתאים לכל אחד?

אורון איצקוביץ'|19.10.2015|15:5|4152 צפיות
בשנים האחרונות עוברת רומניה תהליך התפתחות וצמיחה. מאז שנת 2007, כשהצטרפה לאיחוד האירופי, נהנתה רומניה מהתעניינות גדולה של משקיעי נדל"ן שכן רומניה נמצאת בין מזרח ומערב אירופה והיא שוכנת על מול הים השחור. כמו-כן המחירים הנמוכים יוצרים הזדמנות לתשואה שלא קיימת בשאר מדינות האיחוד כך שהשקעה נכונה היום בהחלט יכולה להתגלות כמוצלחת בעוד כמה שנים בודדות. בבוקרשט לדוגמא מטר מרובע נע בסביבות ה-1500-2000 יורו והוא עתיד רק להתייקר.

לעמוד נדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן



השקעות נדל"ן
כדי שתוכלו לרכוש נדלן ברומניה עליכם להיות אזרחי המדינה. לכן, במידה ואתם לא אזרחי המדינה תאלצו להקים חברה במדינה, לדווח על כתובת וכמובן לשלם את מיסי העסק. היתרון בתהליך זה שהוא יחסית מהיר ואפשר לסיים אותו לאחר שבועיים בלבד בעלות של 600 יורו. במידה ואתם מעוניינים ברכישת אדמות תאלצו להגיש בקשה לתוכניות נדל"ניות הכוללת את הנכס שאמור לקום במקום. אישור הבקשה עורך כחצי שנה ולאחריו אפשר להתחיל את תהליך הבנניה.

חוקי מס
שיעור המע"מ ברומניה עומד על 19%
חוק מס מכירה עומד על 2% מערך העסקה
מס חברות עומד על 16%
המס על דיבידנד עומד על 15%

רומניה-ישראל
מגמת ההשקעות במדינה ממשיכה לצבור תאוצה בשנים האחרונות בעזרת הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות המונעים כפל מס והמרחק הקצר בינהן. כמו-כן כוח העבודה זול לעומת המחירים בישראל ובזכות כך יש היום כ-2600 חברות רומניות שהן מושקעים ישראלים.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות