חפש ב:

כיצד משפיע האינטרנט על עולם הנדל"ן

מהו תפקידו של המידע החופי ברשת בעסקאות הנדל"ן של ימינו? האם הרשת יוצרת שיוויון בין הרוכשים למרות הנסיון או שבזכותה קמים רמאים המוכרים אוויר לרוכשים תמימים.

אורון איצקוביץ'|14.10.2015|15:37|3602 צפיות
היום כמעט ואין הבדל בין הרוכשים השונים המתעניינים בנכסים. משקיעי נדלן וותיקים וחדשים, קבלנים, אנשים פרטיים המחפשים להשקיע בקרקע או לקנות דירה, כולם שואבים את רוב הידע על הנכס מרשת האינטרנט. אז כיצד המידע החופשי משפיע על שוק הנדל"ן?

השפעתה של הרשת על המידע
כיום, כל אדם פשוט יכול לקבל את אותו המידע שאיל הון היה עובד לשם כך שנים. הרשת הינה חופשית וזולה, לכן רוב האזרחים מהמעמד הגבוה והנמוך יכולים בעזרת מחשב, לפטופ, סמארטפון או כל מכשיר אחר בעל גישת אינטרנט, לחפש את המידע על הנכס, להכיר את חברות הבנייה והניסיון שלה, לקבל חוות דעת מלקוחות קודמים ולאסוף חומרים ממשלתיים לגבי מיסים או מידע כללי על השטח ומעמדו עפ"י המדינה. הרשת גם יוצרת תחרות גדולה יותר בין עמצאים לחברות וחברות קטנות מול חברות גדולות יותר. המידע על נכסים חופשי לכולם ואפשרויות הפרסום רבות וכמעט בלתי נגמרות. מפרסום יקר לזול יותר.

לכל הפרויקטים באתר Banknadlan לחצו כאן


רשת האינטרנט היא ברכה בשוק הנדל"ן, אך צריך לדעת כיצד לפעול בה

השפעת הרשת על כל עולם הנדל"ן
רשת האינטרנט פתחה לאזרחים רבים את הדרך לעולם כולו. עתה יכולים גם אזרחים ממדינות שונות לרכוש נכסים מבלי להגיע לארץ בה הנכס קיים. עסקאות בינלאומיות הפכו, בשנים האחרונות, לקלות יותר לביצוע הקשר בים החברות ללקוחות שלהן יותר מהיר ועדכני, החלטות הרות גורל יכולות להתבצע כששני צדדים אפילו לא נמצאים באותו החדר, שלא נדבר על אותה מדינה. למעשה רשת האינטרנט שיחררה את המידע לכל מי שחפץ למצוא אותו.

השפעת הרשת על נוכלים
אך כשם שיש דברים חיוביים, כך גם ישנם אלה המנסים לנצל אזרחים רבים ברחבי העולם ולמכור להם בתים שלא שייכים להם במציאות, נכסים שאין ברשותם אישור לטפל בהם ובעצם לגרום לאנשים, בעזרת מידע שיקרי, אוויר בטענה שכרגע הוא רוכש בית להשקעה. המידע אכן חופשי אך חשוב לדעת כיצד לקרוא אותו וללמוד את הנושא. תמונות בלבד הן לא הוכחה לקיומו של הנכס וגם אתר עם עיצוב מרשים, לא בהכרח אומר שהמשרד אינו מרמה את לקוחותיו. לכן חשוב להכיר ולחקור כל חברה שמציעה עסקה שכזו, לבטח אם ברצונכם לבצע רכישת נדל"ן בחו"ל ללא הגעה למדינה בה נמצא הנכס.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות