חפש ב:

מקומות מסוכנים למגורים

ישנם הרבה יתרונות כשבוחרים את הדירות עם הנוף המוצלח יותר. אך בין אם זו דירת קרקע או פנטהאוז שמיימי, ישנם גם תופעות לוואי אשר עלולות לפגוע בבריאות הדיירים.

אורון איצקוביץ'|13.10.2015|16:52|2402 צפיות
כל אדם יודע שנוף מוצלח או פשוט, ישנה את מחירה של כל דירה. בין אם זה נוף של שדה חקלאי או נוף מקומת הגג בפנטהאוז חלומי, מיקומי הדירות יכולים להסתיר סודות של מפגעים בריאותיים. אז לפני שמחיר הדירה משתנה או לפני שאתם חותמים על הזדמנות חד פעמית לדירה שתמיד רציתם, בידקו עם הקבלן מספר פרטים שיוכלו להאיר את עינכם.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר Banknadlan לחצו כאן


היזהרו מהריסוס!

נוף חקלאי
לאנשי האדמה מביננו יש חלום לגור בדירה הנושקת לפרדס חקלאי בו תוכלו לטייל עם הכלב, לנשום אוויר נקי ולהתרחק מההמולה של העיר. אך בדירה שכזו עלולות לצוץ בעיות בריאותיות שלא תחשבו עליהם. בעולם המתקדם של ימינו כל השדות החקלאיים עוברים ריסוס הנועד להגן עלינו מפני חרקים ומזיקים הפוגעים בירק\פרי. נכון שכשהירקות מגיעים לשולחן הם עוברים שטיפה הנועדת להיפטר מכל שאריות הריסוס, אך כאשר אתם גרים ליד שדה חקלאי, עליכם לוודא שכאשר מרססים את אותו שדה, ענן הריסוס לא יגיע לפתח ביתכם. שכן אם תנשמו את הרעל אתם עלול לקבל דלקות בריאותיות ולהיות רגישים יותר לסרטן.

לדירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

מבט על
בשנים האחרונות צצים יותר ויותר מגדלים וכולנו יודעים שככל שהדירה גבוהה יותר, כך יעלה מחירה. אך האם הפנטהאוז המפנק מכיל בתוכו סכנות בריאותיות? בשנים האחרונות צצו יותר ויותר מחקרים הטוענים שכאשר אנחנו מתרחקים משטח האדמה, גוף האדם עלול להיות רגיש לבעיות בריאותיות שונות עקב החלשת השדה האנרגטי שלו. 


כמה שיותר יפה, כך יותר מזהמת

לעמוד דירות יוקרה חדשות באתר Banknadlan לחצו כאן

נופים אורבניים
כמו האהבה לטבע, ישנם רבים המעדיפים את האורות הנוצצים שעיר גדולה מסוגלת לספק בלילותיה וביום, להשקיף מעל כיצד העיר מתחברת יחדיו. זהו פינוק שרק מעטים זוכים לו שכן דירות יוקרה אלה בדרך כלל נרכשות ע"י המעגל החברתי הגבוה יותר. אך גם בבניינים אלה ישנן סכנות בריאותיות שצריך להזהר מפניהם. כשם שעיר מסוגלת להיות יפה יותר, כך גם זיהום האוויר שלה גדל ועשן המכוניות החם עולה למעלה ומתפרק לו על רקע המרפסות וגם חלונות סגורים לא יכולים לעצור אותו שכן במידה ותשמשו במזגן, אותם חלקיק עשן יחדרו דרך תעלת האיוורור.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות