חפש ב:

דירות ב-700,000 שקל בלבד!

הנתון הזה אולי יפתיע אתכם, אך בישראל כ-10% מעסקאות הנדל"ן מבוצעות במחירים של 500-700 אלף שקל. איפה נמצאות ההזדמנויות הללו? בכתבה הבאה

אורון איצקוביץ'|8.10.2015|14:58|2917 צפיות
בישראל כיום, דירה ממוצעת עולה כ-1.3 מיליון ש"ח, אך בישראל ישנם גם עסקאות שלא עוברות את ה-700 אלף ש"ח. עסקאות אלה מתאימות בעיקר לזוגות צעירים שזו דירתם הראשונה או למשקיעים מבניכם שמוכנים להשקיע ולהמתין לתשואה הנכונה. עסקאות אלה מצריכות בממוצע סכום של כ-120 אלף ש"ח של הון עצמי וממוקמות במגוון רב של ערים בישראל.

קרית מוצקין, לב העיר
שכונת לב העיר בקריית מוצקין מציעה דירות 3 חדרים, יד שנייה, במחירים של 612 אלף ש"ח. בנוסף לכך, ליד השכונה הוקמה לא מזמן שכונה חדשה כך שתוכלו ליהנות מקרבה למרכז חדשני ובמחיר זול.


מבט נכון אל העתיד יכול לתת לכם את הדחיפה שלה אתם זקוקים

עפולה, מרכז העיר
במרכזה של עפולה, תוכלו לרכוש בתקציב של 580 אלף ש"ח דירת 3 חדרים יד שנייה. בשכונה זו ישנו ריכוז גבוה של אזרחים אקדמיים עם ממוצע שכר של כ-6500 ש"ח. אך חשוב לדעת שעפולה נמצאת היום בתנופת בנייה אדירה וכיום דירת 4 חדרים חדשה נמכרת בכ-800 אלף ש"ח. אל תשכחו שבקרוב גם תחנת הרכבת החדשה של העיר תשפר את נוחיות ההגעה ואת תשתיותיה.

חיפה, הדר עליון
בשכונה החיפאית הוותיקה אפשר לקנות דירות 2 חדרים יד שנייה, במחירים של 580 אלף ש"ח. השכונה מאופיינת בבנייה נמוכה כך שתוכלו ליהנות ממרחב הרקיע ושפע של תחבורה ציבורית. החיסרון נמצא בבעיית החנייה שיש בשכונה.


בין אם מדובר בהשקעה כלכלית או בית למגורים, מדובר בהזדמנות זולה במיוחד השווה בדיקה

אשדוד, רובע ב'
רובע ב' ממוקמת בצפון העיר אשדוד ונמצא בקרבה לאזור התעשייה. בשכונה ישנן דירות 2 חדרים שתוכלו לרכוש במחירים של כ-600 אלף ש"ח. גם בשכונה זו עיקר הבניינים נמוכים משום שהם נבנו בשנות ה-70. שכונה זו מתאימה לאנשים עם שכר ממוצע של כ-4800 ש"ח בחודש ואחוז האקדמיים בה נמוך יותר ועומד על כ-11%.

באר שבע, שכונה יא'
בשכונת יא' שנבנתה בשנות ה-80 תוכלו לרכוש דירות 3 חדרים יד שנייה, במחירים של כ550 אלף ש"ח. למרות שניתן לחשוב שזה מצביע על סביבת אוכלוסייה ברמה נמוכה יותר, אך בניגוד לכך, ממוצע האקדמיים בסביבה עומד על 23% בזכות הסטודנטים הרבים שלומדים באוניברסיטת בן גוריון ומצעירים את השכונה. 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות