חפש ב:

מהם המקרים שעלכם להיזהר מפניהם בעסקאות הנדל"ן?

כשם שיש אופציות לרווחים נאים בשוק הנדל"ן, כך גם יש מאכרים ורמאים שמנסים לנצל חוסר ידע של אזרחים. מה המקרים שעליכם להיזהר מפניהם.

אורון איצקוביץ'|7.10.2015|16:45|3075 צפיות
ישראל ישראלי ראה מודעה באינטרנט ובה מופיעה הדירה שתמיד רצה במחיר מציאה. הוא נפגש עם המוכר, חתם על חוזה ושילם את הסכום הנדרש. כעת הוא מעוניין לרשום את הדירה על שמו, הוא מגלה שהדירה לא הייתה רשומה כלל על האדם שמכר לו אותה וכעת אותו אדם נמצא הרחק הרחק ואינו ניתן להשגה. ישנו סיכון רציני כאשר אתם מתכוונים לרכוש דירה אשר בעליה אינם ברורים ולכן עליכם לפקוח שבעה עיניים על המתרחש כדי שלא תיפלו קורבן לנוכל הבא.

לעמוד דירות יוקרה חדשות באתר Banknadlan לחצו כאן

נכסים נפקדים
בישראל ישנם מספר רב של נכסים אשר בעליהם הרשומים בטאבו חיו לבד, ולאחר מכן נפטרו, נעלמו או שאינו ידוע על מיקומם. בנכסים נפקדים שכאלו, אמור לטפל האפוטרופוס הכללי מטעם מדינת ישראל שבעזרתו תוכלו לברר למי שייך הנכס כאשר אתם עומדים מול מוכר הטוען שנכס בבעלותו למרות שבטאבו לא רשום כך. 


דעו מול מי אתם עומדים

נכסים של חוסים
מדובר במקרים של אזרחים אשר חיו לבדם, הגיעו לגיל זקנה וכעת חיים בבתי אבות או במוסדות טיפוליים אחרים. נכסים אלו עלולים להוות מוקד לנוכלים רבים אשר יציגו עצמם כקרובי משפחה של בעלי הנכס. לשם כך עליכם לוודא אל מול לשכת האוכלוסין שמוכר הנכס אכן קרוב משפחתו של בעל הנכס ושיש לו אישור חתום ומוכח להיותו מיופה הכוח של הרשומים בטאבו.

לעמוד המבצעים באתר Banknadlan לחצו כאן

נכסים אשר שייכים למוסדות דת
רכישת נכסים ממוסדות דת עלולה להיות מלווה בסכנות רבות שכן ישנם פלגים רבים בכל אחד מהמוסדות אשר יטענו שהנכס נמצא בבעלותם. כך נוכלים רבים עלולים להציג עצמם כמייפאי הכוח של המוסד ויביאו לכם אישורים שיראו אמינים. הדרך הבטוחה ביותר לברר על שם איזה מוסד רשום הנכס הוא בעזרת משרד הדתות בישראל אשר יוכל לאשר לאיזה מוסד שייך הנכס ויראה לכם אישורים המאושרים ע"י המדינה.


אם העסקה נראית טובה מדי כדי להיות אמיתית, רוב הסיכויים שהיא באמת כזו

נכסים ביהודה ושומרון
במקרים אלו הביעה נובעת עקב העובדה שהחוק הישראלי לא חל בשטחי יהודה ושומרון ובמקרים רבים, עדיין מחשבים את החוק העותמאני על בעלויות הנכסים. בנוסף במקומות רבים לא יהיה אישור בטאבו מכיוון שמדובר בהתנחלות אשר נחשבת כלא חוקית והמדינה לא תכיר בבעלי הנכס. זו פרצה לנוכלים רבים אשר יציגו עצמם כאחד מבני המשפחה שבבעלותם נכס ולמעשה הם ימכרו לכם אוויר.

לעמוד חברות הבנייה באתר Banknadlan לחצו כאן

לסיכום, עליכם לוודא מול משרדי הממשלה ולוודא שאכן האדם המופיע לפניכם הוא האדם הרשום בטאבו על הנכס. ובמידה ואינו, וודאו שאתם מקבלים אישורים מקוריים ולא תצלומים כדי שתוכלו לאשר אותם אל מול משרדי המדינה ולדעת האם הם חוקיים או לא.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות