חפש ב:

הפוטנציאל הטמון בקרקעות

בשוק הנדל"ן הישראלי ישנן אפשרויות רבות לבצע עסקאות בקרקעות אשר יניבו רווח יפה לרוכש. אך הדרך להגיע לשם נמצאת בזיהוי נכון של הפוטנציאל הטמון בקרקע.

אורון איצקוביץ'|7.10.2015|15:58|2133 צפיות
מומחי הנדל"ן בארץ יעידו. בעקבות עליית מחירי הדיור בישראל, החלה גם עליית מחירי הקרקעות באזורי הביקוש המרכזיים בארץ. אז כיצד תוכלו להשתתף בעסקאות נדל"ן שכאלה? לשם כך עליכם לדעת לזהות את פוטנציאל הקרקע.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר Banknadlan לחצו כאן


זיהוי הפוטנציאל של הקרקע החקלאית 

שינויי הקרקע וייעודה
כדי להגיע להצלחה בתחום הקרקעות בישראל, עליכם לדעת מתי משתלם לכם לבצע את הרכישה. מדוע? משום שרכישת קרקע יקרה אינה בעיה עבור בעלי הון שיכולים להמתין גם שנים רבות עד שערכה של הקרקע יעלה שוב. וכך נותר לאזרחים בעלי אמצעים פחותים מהמעמד הגבוהה, לחפש סימנים מקדימים לכך שהקרקע שעדיין אינה מיועדת לבנייה ולא קיבלה את האישורים לכך ממשרד מקרקעי ישראל, עומדת לשנות את יעודה להפוך לקרקע לבנייה. שינוי ייעוד זה נקרא בשפה המקובלת "הפשרה" של הקרקע והכוונה היא שמאותו הרגע, מדינת ישראל שינתה את הגדרתה של הקרקע, מקרקע חקלאית לקרקע המיועדת לבנייה ומי שיידע לקנות את הקרקע החקלאית לפני שזו תקבל את שדרוגה, יוכל להרוויח סכומי גובהים מאוד מקבלנים אשר יבקשו לקנות ממנו את הקרקע.


הפיכה של שכונות וותיקות לשכונות יוקרה חדשות

פינוי בינוי
אופציה זו פונה יותר לחברות הבנייה או יזמים שמסוגלים להרים פרויקט שכזה. הכוונה היא ששכונות רבות שנבנו לפני שלושים ומעלה שנים, ונמצאות ליד אזורי הביקוש המרכזיים בעיר, יכולו להפוך לפנינה נדל"נית. אך לשם כך יאלץ היזם לשכנע את כל דיירי השכונה לחתום על טופס הפינוי ולהגיע איתם לעסקאות כיצד הדבר יבוצע ומה יקבלו תושבי השכונה בתמורה. בשנה הקרובה עומדים לצאת לדרך מספר רב של פרויקטים שכאלה מנהריה ועד באר שבע. פרויקט כזה יוכל להפוך יזם מתחיל ולא מוכר להצלחה בשוק הנדל"ן.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות