חפש ב:

כיצד תזהו נוכלי נדל"ן

שוק הנדל"ן הישראלי הינו מגדולי הגלגלים שמניעים את המשק הישראלי. קיים בו פוטנציאל גדול להתעשרות וכיום השוק מגלגל מיליארדי שקלים בשנה. לכן, איתו מגיעים גם הנוכלים שרוצים לנצל את חוסר הידע של רבים מאיתנו. איך תזהו אותם? בכתבה הבאה

אורון איצקוביץ'|7.10.2015|14:10|3317 צפיות
שוק הנדלן נחשף לענף רווחי מאוד בישראל. אך כשם שהוא רווחי, כך הוא פרוץ מול נוכלים יצירתיים שיודעים לנצל פרצות בחוק הישראלי ולדעת כיצד להשתלט על נכסים של אזרחים שאינם בקיאים בחומר. לשם כך ננסה לעזור בכתבה הבאה להדריך אתכם כיצד תוכלו לבדוק את יזם הנדל"ן אשר מציע לכם נכס אטרקטיבי מכדי להיות אמיתי.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

המלצות ואישורים
כאשר אתם עומדים אל מול המוכר, אל תתביישו לבקש את כל האישורים והרשיונות שלו. אתם יכולים להתמקד עד תעודת הזהות שלו וכשאתם בודקים זאת, זיכרו לשים לב לתאריכים שמופיעים על התעודות. במידה והתאריך ההנפקה קרוב למועד מכירת הדירה זהו סימן אזהרה שאתם צריכים לבדוק בזהירות. כמו-כן בקשו את הרישיונות המקוריים ואל תסתפקו בצילומים אשר יותר לקלים לזיוף.


בדקו את האדם שמולו שתבצעו את העסקה

בעל הנכס לא נוכח
ישנם מקרים שבהם יעמוד מולכם אדם, עו"ד בדרך הכלל אשר יטען שהוא זה שמטפל בנושא בשביל בעל הנכס אשר לא נמצא בארץ ובידו יש את יפוי הכוח לנכס. ברגע זה וודאו שהדבר נכון ע"י בדיקה של ספח יפויי כוח קונסוליארי ולבדוק את תוקפו. כמו-כן יש לכם אפשרות לדרוש מבעל הנכס (במידה והוא תושב חוץ ואינו מתגורר בארץ), להגיע אל השגרירות הישראלית במדינה בה הוא מתגורר ולקבל על כך אישור רישמי שהאדם אכן קיים והוא בעליו של הנכס ומכיר במטפל הנכס.

לעמוד חברות הבנייה באתר Banknadlan לחצו כאן

תשלומים ומשכנתא
תמיד תחקרו מצבים בהם הנכס שאתם קונים נמכר במכיר זול יותר מערכו האמיתי ומדוע זה כך. כמו-כן תוכלו לבדוק אם ישנה משכנתא על שמו של המוכר ובמידה והמשכנתא רשומה על אדם אחר זהו סימן אזהרה נוסף. 

משרד הדתות
כאשר אתם רוכשים נכס מכנסייה, ווקף ,בית כנסת וכו', תוכלו לברר אם אכן הנכס רשום על המוסד במשרד הדתות או מול הנציגים הרשמיים של המוסד בארץ.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות