חפש ב:

קירוי נתיבי איילון יוצא לפועל

תוכנית הענק של עיריית תל אביב החלה את צעדיה הראשונים עם ההכרזה על אישורה בוועדה המקומית לתכנון ובניה. בעתיד יקום מעל נתיבי איילון פארק מטרופוליני שיחבר את מזרח ת"א לעיר כולה.

צוות בנק נדל"ן|13.7.2016|16:26|3366 צפיות

עיריית ת"א ממשיכה במייקאובר הענק הצפוי לשנות את פניה ולאחר פרויקט הרכבת הקלה, כעת אושרה התכונית וקירוי נתיבי איילון יוצא לפועל, על ידי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הבוקר (יום ד'), ובעתיד יקום פארק מטרופוליני מעל לנתיבי איילון שיחבר את מזרח העיר תל אביב לשאר חלקי העיר, ויכיל מסלולי אופניים, שבילי הליכה ובתי קפה כשהשכונות והנכסים מצדדיו יהפכו בעתיד למגדלי ענק לתעסוקה ומגורים. בהמשך, תקודם תכנית בניין העיר שמתוכננת להסדיר את נושא ביצוע הקירוי והאישור שלה צפוי להיחתם בעוד כשנתיים עד ארבע שנים. עלות הפרויקט הגרנדיאוזי כולו נאמד בכ-2 מיליארד ש"ח, ווהפך כעת לפרויקט המוניציפאלי הגדול בישראל.

לפרויקטים בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן



הפיכת המטרד הזיהומי לפארק ירוק עבור תושבי ת"א
מטרת הפרויקט, ששטחו יתרחב לכ-240 דונם, הוא ליצור שטח ציבורי חדש בתל אביב, שיספק לתושבי העיר ללא הפסקה, שטחים ירוקים חדשים, מוקדים נוספים של פנאי ומסלולי אופניים שיתחברו עד לפארק הירקון בצפון העיר ופארק אריאל שרון מדרום העיר, יחד עם חיסול המטרד של זיהום האוויר והרעש שקיימים במקום היום וכוללת גם התייחסות מיוחדת לתחנת רכבת השלום, שתשודרג בפרויקט משותף של משרד התחבורה ורכבת ישראל. הפרויקט גם יהווה מענה של שטחים ירוקים למגדלים הרבים שנבנים היום ואלה שמתוכננים לקום בצירים מנחם בגין ויגאל אלון ולמעשה, יחבר את העיר. תכנית האב מיועדת לחלק את הפרויקט למספר מקטעים, שיחברו את מזרח העיר ליתר חלקי העיר.

לעמוד הפרויקט הורוביץ' - תל אביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

כיום מתפקדים נתיבי איילון כעורק התחבורה הגדול בישראל
כיום, נתיבי איילון נחשבים לאחד מעורקי התחבורה הראשיים בישראל, ולמעשה הפכו לציר העמוס ביותר בישראל עם 750 אלף כלי רכב שעוברים בהם ביממה. תנועת הרכבים הכבדה, והרכבות שעוברות בהם מייצרות מטרדים רועשים וזיהומי אוויר, שמשליכים באופן ישיר על האפשרויות לשימוש בקרקע במקום. בהיבטים התחבורתיים, הקמת הקירוי מתוכננת לעודד את השימוש בתחבורה ציבורית, בעיקר להולכי רגל, על רקע הגידולים הצפויים במספר הנוסעים ברכבת ישראל, כשתושלם הנחת המסילה הרביעית באיילון. "הפרויקט תואם את תכנית המתאר החדשה של תל אביב, שאושרה לאחרונה למתן תוקף, ובכוונת העירייה ליישם את הפרויקט בהדרגה החל מהשנים הקרובות" אמרו נציגי העירייה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

קירוי איילון מצטרף לתוכנית המתאר הענקית של עיריית ת"א
בתוך כך מצטרף פרויקט קירוי איילון, לפרויקט הצפוי באזור נווה שאנן בעיר והפיכת אזור התחנה המרכזית הישנה לאזור מגדלי מגורים ומקומות מסחר וכך למעשה מתכננת עיריית תל אביב את מתיחת הפנים הגדולה ביותר שראתה ישראל. לאחרונה, עיריית ת"א גם רכשה את אחזקותיה של מדינת ישראל בשני הנמלים בת"א וביפו וכך הפכה עצמה לעיר שמסוגלת לכלכל עצמה בכ-80 אחוזים משטחיה. אומנם, את כל החזון הזה יהיה ניתן לראות בפועל רק בעוד 10 שנים לפחות, אך תל אביב ממשיכה לצעוד קדימה ומשאירה את שאר ערי ישראל הרחק מאחור.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות