חפש ב:

האם שר השיכון גלנט בדרך לעזוב את משרדו?

בדיון מצולם בכנסת, שר הבינוי השיכון, יואב גלנט, נשאל האם הוא מיועד לעזוב את תפקידו. השר גלנט לא השיב לשאלה וכעת נשאלת השאלה, מה עזיבה שכזו תעשה לשוק הנדל"ן הישראלי?

צוות בנק נדל"ן|12.7.2016|16:19|1302 צפיות

האם שוק הנדל"ן בדרך לעבור טלטלה נוספת? בדיון שנערך היום (יום ג') בוועדה לביקורת המדינה לציון יום הדיור הציבורי בכנסת, נשאל שר השיכון והבינוי, יואב גלנט, האם הוא עומד לעזוב את משרדו במשרד השיכון וזה לא השיב. השאלה נשאלה לאחר שגלנט העניק סקירה על התוכניות העתידיות שמתכננים במשרד, כדוגמת הדרישה ל-5 אחוזים שיועברו מהתקציב למען הדיור הציבורי, ונכון להיום, עדיין לא ברור מה שינוי כיסאות שכזה, ייעשה לתהליכים שגלנט מצהיר כי יקדם. ברוב המקרים כשישנם חילופי תפקידים מסוג זה, תהליכים נעצרים נלמדים ונבחנים מחדש וכל עיכוב שכזה יגרור את שוק הדיור למערבולת מחירים, בייחוד כאשר משרדי הממשלה עומדים לקראת דיוני תקציב המדינה. השר גלנט לא ענה לשאלות מסוג זה, לא אישר אותן, אך גם לא הכחיש.

לעמוד דירות מקבלן באתר BanmkNadlan לחצו כאן



השר גלנט לא הכחיש האפשרות כי יועבר מתפקידו
השיח החדש החל את דרכו בעקבות דיונים על סבבי תיקים אפשריים שיתרחשו בממשלה כאשר מפלגת כולנו תוותר על משרד השיכון. שר השיכון יואב גלנט לא היה מוכן לענות על שאלות פוליטיות מסוג זה והמשיך בסקירה אודות התוכניות השונות אותן מקדם משרדו והכריז כי המשרד משקיע למעלה ממיליארד ש"ח ברכישת דירות לדיור הציבורי, לאלכס עוד כ-2,300 דירות לציבור זכאי הדיור הציבורי, ופועלים לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית במסגרת שיקום שכונות רב שנתי שמתוקצב ב-300 מיליון ש"ח וכבר החל את דרכו באור עקיבא וטבריה. כמו-כן, גלנט המשיך וציין כי כיום ישנם דיונים רבים על תוכנית ל"שכירות רוכשת", בה שוכרי הדירות יוכלו לאגור את כספי שכר הדירה למשכנתא, בעזרתה יוכלו לרכוש את הדירה.

לעמוד הפרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה באתר BankNadlan לחצו כאן

בכל פעם ששר חדש עובר תפקיד פרויקטים רבים נעצרים
נכון להיום תוכניות הדגל של משרד השיכון והאוצר המונהגות על ידי משה כחלון ויואב גלנט הם הבאת חברות קבלן זרות לישראל ופרויקט "מחיר למשתכן". רצונם של גלנט וכחלון להבאת חברות הקבלן הזרות נובע בעקבות הרצון לפתח את שוק דירות מקבלן בישראל בכלל ואת ענף הבנייה בפרט. כיום השוק אינו מתפקד בקצב מספק ובממוצע לוקח לבנות בניין מגורים בישראל כשנתיים וחצי, דבר אשר מעכב מסירת דירות מקבלנים ומעלה את מחירי הדירות בשל היצע נמוך מהביקוש. התקווה של חברי מפלגת כולנו היא שחברות הנדל"ן הזרות יגיעו עם העובדים המנוסים שלהם (עד 1,000 עובדים לכל חברה) וכך יוכלו לזרז את קצב העבודה בעזרת העובדים המנוסים שלהם ושיטות הבנייה החדשות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מחיר למשתכן והזוגות הצעירים
תוכנית מחיר למשתכן נחשבת לפרויקט הדגל של שר האוצר כחלון אשר מיועדת לקדם את נושא הדיור של הזוגות הצעירים ולעזור להם לרכוש דירות חדשות במחירים מוזלים ע"י הוזלת מחירי הקרקע ומכירתם במכרז לחברות שמפרסמות את המכירים הזולים ביותר, שיעמדו בתנאי המפרט שדורשת המדינה. פרויקטים מסוג זה כבר בחלו בעפולה, לוד, טבריה ראשון לציון ועוד, אך כדי לקבל את תוצאות הפרויקט החדש, הציבור הישראלי ייאלץ להמתין על מנת לראות אם מחירי הדירות אכן ירדו. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות