חפש ב:

הברקזיט עוד עלול לגרום למשבר נדל"ן באנגליה

מחירי הנדל"ן הבריטי החל לרדת בעקבות עזיבת עובדים ויזמים רבים החלו לשקול מחדש פרויקטים. האם הברקזיט עוד עלול לגרור עימו משבר נדל"ן חמור באנגליה?

צוות בנק נדל"ן|5.7.2016|18:24|2014 צפיות

הציבור הבריטי בחר לעזוב את האיחוד האירופי אך כעת השווקים השונים מתחילים להראות את התוצאות בעקבות מעשה שנוי במחלוקת זה. לאחר התפטרותם של פוליטקאים רבים, כולל אלה שהובילו את מחנה הברקזיט והותירו את הבוחרים מעט המומים, כעת האנגלים חוזים בהשפעות הבחירה שלהם בכיוון נוסף והפעם משוק הנדל"ן המקומי כשמשקיעים החלו לעזוב חברות נדל"ן ציבוריות בבריטניה בשל חוסר כדאיות כלכלית והיזמים שוקלים מחדש פרויקטים. אז האם השקעות נדל"ן בחו"ל עדיין נחשבות כדאיות? ובמיוחד באי הבריטי?

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



חברות נדל"ן באנגליה עלולות לאבד את ערך האשראי הנוח שלו הם זכו עד עתה
הדיווחים מציגים הפסדים של עשרות מיליארדי דולרים שנעלמו משווי חברות ציבוריות, בשל החשש הרב להאטה בביקוש לבנייני משרדים, מלונות, חנויות ונכסים אחרים באירופה. יחד עם זאת, שוקי האשראי שיחלשו בעקבות עזיבת בריטניה את האיחוד האירופאי עוד עתידים להוביל הקפאה של עסקאות בתעשייה, שהסתמכו עד עתה על זרימה חופשית של הלוואות. אירועים אלה עלולים לגרום להפסדים כלכליים לשוק הבריטי כשבעלי משרדים ובתים בערים הגדולות, ייבחרו להעתיק את העסקים שלהם לארצות האיחוד האירופאי. המרוויחים העיקריים יהיו הערים הגדולות של אירופה וארה"ב המתחרות בשוק הלונדוני, אך מומחי הנדל"ן ברובם מעריכים כי עיקר ההשפעה של עזיבת בריטניה את האיחוד, אם הדבר אכן יתממש, תורגש רק בעוד כמה שנים.

להשקעות נדל"ן בגרמניה באתר BankNadlan לחצו כאן

משקיעי נדל"ן רבים תוהים האם להמשיך ולהשקיע באי הבריטי
בשלב ראשוני זה, ההשפעה קצרת הטווח של הברקזיט היא ששוקי נדל"ן מסחריים באירופה כבר החלו להראות האטות, לאחר גלים של ביקושים של משקיעים זרים בשנים האחרונות. בשנת 2015, משקיעים רכשו נכסים אירופיים בשווי 300.7 מיליארד יורו, מול 224.5 מיליארד יורו בשנת 2014. לפי ההערכות, היקפי העסקאות עוד יואט יותר משום שבעלי נכסים יתנגדו למכור את הנכסים שלהם בזמן לא ידוע כשהשוק נמצא בסימן שאלה והחשש היותר גדול הוא שהפרויקטים שכבר עמדו לקום יוקפאו. דוגמא לחשש הגבוה נמצא במקרה של מגדל בן 22 קומות שמתוכנן לקום במרכז הפיננסי של לונדון, ע"י חברת אקסה, אך נכון להיום החברה בודקת מחדש את התכניות בעקבות ההצבעה והחשש שחברות יבחרו לבנות משרדים באירופה שתהיה זולה יותר ובעלת שוק אשראי נוח יותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

להשקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

גם חברת הנכסים של משפחת המלוכה עצרה שני פרויקטים מתוכננים ומנהיגי הברקזיט מתפטרים אחד אחרי השני
הטלטלה שקיימת היום בשוק המקומי עד כדי כך גדולה שגם החברה המנהלת את דפי הנכסים של משפחת המלוכה הבריטית, The Crown Estae, מחשבת מסלול מחדש בנוגע לשני פרויקטי פיתוח בלונדון, שעוד לא החלו להיבנות וכעת נבדקת הכדאיות הכלכלית שלהם. לבסוף שוק נדל"ן המגורים הפרטי בבריטניה צפוי לרשום האטה כשעיקר ההשפעה תחול על לונדון, אך מצד שני, ירידת ערך המטבע המקומי, הליש"ט, עלול לעודד את התיירות לאי הבריטי הנחשב ליקר במיוחד. התקווה של בעלי העסקים היא שלפחות ההאטה במשק הפנימי יתוגמל בעליה של המכירות הקמעונאיות ע"י התיירים. נכון להיום החלו לצוץ גם תהיות בקרב מנהיגי הברקזיט שנראים כממאנים להיות אלו שיובילו את המדינה ביציאתה מהאיחוד האירופי והדבר מוביל לתהיות ושאלות מסוג "האם הם באמת תכננו לנצח? או רק לגזור קופון פוליטי, אך כעת הם בורחים מהאחריות."

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות