חפש ב:

הוותמ"ל מקדם בניית 1,000 דירות במגזר הערבי

בסמגרת פעילות הוותמ"ל, מקודמת תוכנית מזורזת נוספת לבניית 1,000 דירות חדשות במגזר הערבי. תחילה, הדירות ייבנו ביישוב טורעאן בגליל ולאחר מכן יקודמו תוכניות נוספות.

צוות בנק נדל"ן|5.7.2016|16:55|1406 צפיות

בוותמ"ל מקדמים תוכנית ראשונה מסוגה לבנייה במסלול מואץ בקרב היישובים הערביים בישראל כששכונה חדשה תקום בין חלקו המזרחי והמערבי של הישוב טורעאן השוכן באזור הצפון והגליל התחתון בסמוך לכביש 77 ליד צומת גולני, ומונה כיום כ-13,000 תושבים מוסלמים ונוצרים. הפרויקט צפוי להוסיף 940 דירות חדשות מקבלן  ויקודם על ידי המסלול המואץ למגורים מטעם קבינט הדיור. זו הפעם הראשונה שבוותמ"ל (הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור) מקדמים מתחם מגורים עבור המגזר הערבי בישראל, הנעשה בתכנון מואץ שתספק גם את היתרי הבנייה ותקדם את הפרויקט עד אישורו הסופי.



בוותמ"ל מנסים ליזום תוכניות בנייה מזורזות בקרב האוכלוסייה הערבית
הוותמ"ל מקדם בניית 1,000 דירות במגזר הערבי
משום במגזר הערבי קיימת היום מצוקת דיור קשה, בעיקר בקרב זוגות צעירים, המחפשים פתרונות מגורים ביישובים הקיימים. הבעיה העיקרית בווק הנדל"ן של המגזר הערבי הינה נושא הבעלות על הקרקע, אשר מצויה לרוב בידי אנשים פרטיים, והיעדר תכניות אשר מאפשרות ליישובים לגדול ולהתאים עצמם לגידול האוכלוסייה הטבעי בקרב הציבור הערבי. כמו-כן אופי הבנייה העיקרי במגזר אינו מתמקד בבנייני מגורים ועדיין מסתמך ברובו על בתים פרטיים המאכלסים משפחות נפרדות. את הפתרון לכך מנסים לפתור בוותמ"ל בכך שכאשר יקומו השכונות החדשות, הם יתייחסו בעיקר לצרכי הזוגות הצעירים כשלפי הפרויקט לפחות 20 אחוזים מסך כלל הבניה יוקצה לבניית דירות קטנות בשטחים של עד 100 מ"ר.

לפרויקטים באזור הצפון באתר BankNadlan לחצו כאן

השכונה שתקום תכלול, מבני ציבור חינוכיים, שטחי מסחר ושטחי מגורים
השכונה החדשה אשר מתוכננת לקום בחלקו הצפוני של היישוב טורעאן תכלול תמהיל מגורים שיגוון בין שטחים המוקצים למבני ציבור שכוללים בית ספר יסודי וקריית חינוך וספורט, שטחי ציבור ושטחים מסחריים לבין שטחי מגורים. צורת הבנייה תותאם לטופוגרפיה הררית ותנצל את שיפועי הקרקע למתן איכות מגורים גבוהה שתכלול, בין היתר, גינות, מרפסות עם מבטים לנוף הפתוח תוך צמצום קירות תומכים ועבודות העפר המיותרות בשלבי הביצוע. כעת נותר לפתור את בעיית מחצבת גולני הסמוכה והסרת המגבלות הסביבתיות על מנת להתחיל ולשווק את הפרויקט בקרב הציבור הרחב.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

הפרויקט הראשון שיוביל פרויקטים נוספים לפתרון משבר הדיור של המגזר הערבי בישראל
הפרויקט מיועד להיות הניסוי הראשון מטעם רשות מקרקעי ישראל ובמידה ויצליח, הוועדה הארצית לתכנון ובנייה תקדם פרויקטים נוספים של מתחמים מועדפים לדיור המיועדים עבור המגזר הערבי בישראל בתקווה שפרויקטים אלו יוכלו לענות על מצוקת הדיור הקיימת במגזר היום. נציגי הרשות ממשיכים להסביר כי מדובר בפרויקט הנעשה בשיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות כד לשרת ולהתאים את התכנון לאוכלוסייה בפתרון יעדי הדיור יחד עם שינוי שיטת הבנייה בכפרים הערביים ולקדם בנייה רוויה לגובה שתוכל לספק את הפתרון לחוסר הקרקעות שקיים היום.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות