חפש ב:

734 התחלות בנייה בהרצליה ברבעון הראשון לשנת 2016

התחלות הבנייה בהרצליה זינקו ב-107 אחוזים בחמש השנים האחרונות בעוד ברעננה, הוד השרון וכפר סבא נרשמות ירידות בהתחלות הבנייה.

צוות בנק נדל"ן|30.6.2016|16:28|1663 צפיות

הרצליה הופכת להיות המלפפון החם של התחלות הבנייה באזור השרון בישראל, כשברבעון הראשון של שנת 2016 נרשמו בהרצליה 734 התחלות בנייה לדירות מקבלן חדשות, ומדובר ביותר מ-122 התחלות בנייה שנרשמו בעיר הממוקמת במקום השני, כפר סבא שרשמה "רק" 612 התחלות בנייה. במקום השלישי ממוקמת רעננה עם 338 התחלות בנייה שנרשמו ברבעון הראשון של 2016. הנתונים הללו מצטרפים לעלייה של מעל ל-100 אחוזים במספר התחלות הבנייה בחמש השנים האחרונות כשבשנת 2015 בלבד נרשמו בהרצליה התחלות בנייה ל-1,492 יחידות דיור חדשות. 

לעמוד דירות מקבלן בהרצליה באתר BankNadlan לחצו כאן



שכונת גליל ים מתוכננת לאכלס מעל ל-400 דירות חדשות
השכונה העיקרית "ששאבה" את מירב התחלות הבנייה בעיר היא שכונת צמרות גליל ים הממוקמת בסמיכות לקיבוץ גליל ים. השכונה החדשה, אשר נבנית תכלול 660 דירות חדשות שיתחלקו ב-21 בניינים חדשים אשר יאפשרו לדיירים להינות מהאורבניות יחד עם פסטורליות קיבוצית. השלב הראשון של בניית השכונה כבר קיבל את היתרי הבניה ל-214 דירות מקבלן ב-6 בניינים הצפויים להימסר לקונים בסוף שנת 2018. רוב דירות השלב הראשון נמכרולפני מספר חודשים וכעת נותרו רק 40 דירות בלבד. השלב השני של הפרויקט כולל עוד 200 יחידות דיור חדשות שייבנו ב-6 בנייני מגורים שייבנו בגבהים נמוכים יחסית על מנת לחבר את השכונה החדשה לסביבה הפסטורלית של הקיבוץ.

לעמוד הפרויקט אלי כהן 13 בהרצליה באתר Banknadlan לחצו כאן

פרויקטים להתחדשות עירונית מובילים את התחלות הבנייה בהרצליה
יחד עם הפרויקטים החדשים עיקר התחלות הבניה נובע מפרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38. הרצליה מרחיבה את היקפי הבנייה מדי שנה והתחלות הבנייה מתחלקות לשני מתחמים עיקריים: גליל ים והתחדשות עירונית ברחבי העיר. רק לאחרונה נהרס בית ישן בנורדאו 10 ונבנו במקומו שני בנייני בוטיק הכוללים 21 דירות יוקרה. כיום הפתרון הטוב ביותר לרכישת דירה בעיר הוא דרך הפרויקטים השונים של התחדשות עירונית משום שהיצע הדירות במרכזי הערים נחשב למצומצם מאוד, ורק פרויקטים מסוג זה מסוגלים להגדיל את היצע הדירות במרכזי העיר הבנויות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד דירות חדשות מקבלן בשרון באתר BankNadlan לחצו כאן

עלייה של 109 אחוזים בהתחלות הבנייה בחמש השנים האחרונות
הרצליה היא מהערים הבודדות שמצליחות להציג עליות קבועות בהיקפי התחלות הבנייה למגורים לעומת שאר ערי השרון כגון הוד השרון, כפר סבא ורעננה רשמו ירידות גדולות בהתחלות הבנייה מאלפי יחידות דיור למאות בודדות כשבהוד השרון לדוגמא, התחלות הבנייה ירדו ב-36 אחוזים מ-1,524 התחלות בנייה בשנת 2011 ל-970 התחלות בנייה בסוף שנת 2015. בכפר סבא ירדו התחלות הבנייה, אך בשלוש השנים האחרונות נשמר מספר מאוזן שעומד בממוצע על 650 התחלות בנייה בשנה ואילו רמת השרון נמצאת במקום הנמוך בקרב ערי השרון עם התחלות בנייה של 465 בסוף שנת 2015, אך עיריית רמת השרון נמצאת בימים אלה במשא ומתן לחתימת על הסכם גג שיגדלי את מספר הדירות בעיר בעוד 40 אלף דירות חדשות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות