חפש ב:

משקיעים מיליונים בקניית דירה ובסוף משפצים

הישראלים נאלצים לשבור את גבם על מנת להרוויח כל שקל לצורך רכישת הדירה המיוכלת אבל במקרים רבים הם לא מוכנים לוותר על שינויים שרק מוסיפים לעלויות המחירים בהיקפים של עשרות אלפי שקלים.

צוות בנק נדל"ן|30.6.2016|14:26|1292 צפיות

משבר הדיור שאנו נמצאים בו בשנים האחרונות פוגע בישראלים רבים המנסים להגשים חלום ולרכוש דירה מקבלן, דירת יד שנייה וכו', אך נתונים מראים שהציבור הישראלי אינו נותן למחירים הגבוהים להרתיע אותו מלבצע שינויים במפרט המוצג לו, לשפץ את הנכס אותו הם רוכשים ולהשקיע סכומים, המגיעים לפעמים לעשרות ומאות אלפי שקלים, למרות הסכום הגבוהה שהם מתקשים לאסוף רק כדי לקנות את הדירה במפרט הבסיסי (או במצבה לפני השיפוץ). נדמה כי ברגע שהישראלי מחליט שאם הוא כבר קונה דירה, אז הוא ישקיע בה כדי להפוך אותה לדירת חלומותיו. או שמא הציבור הישראלי מקבל מפרט בסיסי שיוביל לשינויים בכוונה תחילה?

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



70 אחוז מהישראלים בוחרים לשנות את המפרט הקיים
מנתוני חברות המשנה, המבצעות שינויי מפרט ושיפוצים עבור קבלנים רבים, עולים הנתונים כי 70 אחוזים מרוכשי הדירות הישראלים לא מוכנים להסתפק במפרטים הקיימים או הבסיסיים ומעוניינים לשדרג את הדירות שהם רוכשים. העלויות הממוצעות אותם מוכן להשקיע הציבור הישראלי מגיעים לרוב לכ-50-60 אלף ש"ח לדירה. בחישוב קצר ובהסתמכות על הנתונים הרישמיים, שמדווחים כי ב-2015 נמכרו בישראל 32 אלף יחידות דיור חדשות, יוצא שסעיף ההוצאות עבור שינויים או שיפורים במפרטים השונים הופך להוצאה שנתית בהיקפים חסרי תקדים של 1.1 מיליארד ש"ח.

לעמוד הפרויקט עדן טאוור בבת ים באתר BankNadlan לחצו כאן

הסכומים הכספיים עבור שינוי המפרט מתחילים מ-10 אלף ש"ח ומגיעים עד 250 אלף ש"ח
התקציבים של שינויי הדירות משתנים לפי כל שדרוג בהתאם לסוג הרוכש ובמידה אם הדירה מיועדת להשקעה או למגורים. משקיעים לרוב משדרגים את המפרט הטכני של הדירות בסכומים צנועים יותר של עד עשרת אלפים ש"ח בממוצע, אך מנגד, כשמדובר ברוכש שקנה את הדירה לצורך מגורים, הוא יהיה מוכן להשקיע סכומים גבוהים בהרבה בשביל לשדרג ולשפר את הדירה כראות עיניו והסכומים מגיעים ל-55 אלף ש"ח בממוצע כשהרוכשים הקיצוניים ביותר עובר את סף ה-100 אלף ש"ח. ברבעון הראשון לשנת 2016 זוגות צעירים בחרו להשקיע על שינויי הדירות כ-30 אלף ש"ח בממוצע. משפרי הדיור עושים זאת לפי אופי הדירה ומיקומה ומדובר בסכומים גבוהים הרבה יותר העומדים בין 60 ל-250 אלף ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הציבור הישראלי אוהב בעיקר לשנות את המטבח
כיום השדרוגים המבוצעים בדירות מקבלן הפכו לתופעה ההולכת וגדלה משנה לשנה. בעבר הישראלים היו רוכשים את הדירה ומסתפקים במפרט הקיים ומקסימום היו משנים נקודות זניחות, אך היום, בקשות הרוכשים הפכו למשמעותיות בקנה מידה של עשרות אלפי שקלים. השינויים הנפוצים ביותר נעשים לרוב סביב המטבח כשהטרנדים השונים משתלטים על הרוכשים שמבקשים לשנות אותו לפי זה. היום הטרנד הנפוץ במטבח הוא "אי" במרכזו כשהעלות הממוצעת לשינויים מסוג זה נאמדים בסביבות ה-25 אלף ש"ח. השינויים הנבחרים הנוספים כוללים אסלות סמויות, הוספת מערכת קולנוע ביתית או הפיכת הדירה ל"בית חכם" המסוגל לתקשר עם הטלפון הסלולארי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות