חפש ב:

50 שמאים יסייעו לשוכרי הדירות

לשכת שמאי המקרקעין ימשיכו להפעיל את הקו החם שהחל לפעול בקיץ שעבר ויסייעו לשוכרי דירות בעונת הקיץ המאופיינת מספר גבוה של מעברי דירה.

צוות בנק נדל"ן|30.6.2016|12:59|1504 צפיות

בהמשך להשקת חוזה השכירות העירוני שמשיקה עיריית תל אביב, לשכת שמאי המקרקעין תמשיך להפעיל את "הקו החם לשכירות הוגנת", שפעולתו החלה עוד בקיץ הקודם. הקו החם צפוי לחזור לפעילות בעזרת עשרות שמאים מלשכת שמאי המקרקעין שיפעלו בהתנדבות ויסייעו לציבור שוכרי הדירות בחודשים הקרובים להתנהל מול משכירים במטרה לסייע בהורדת המחירים, תיקון חוזים ומשא ומתן מול בעלי הדירות. 50 שמאים יסייעו לשוכרי הדירות כאמור ללא תשלום, ומשך הזמן שהקו החם יפעל בו הוא בין חודשי הקיץ הידועים כחודשי שיא במעברי הדירות השכורות.

לעמוד לוח דירות להשכרה באתר BankNadlan לחצו כאן



מעל לשני מיליון בני אדם ואזרחים בישראל חיים בשכירות

עפ"י נתוני וועד השמאים, בעשר השנים האחרונות, ובעקבות משבר הדיור ועליית המחירים של שוק הנדל"ן הישראלי בכלל ודירות מקבלן בפרט, המגורים בשכירות הפכו לשכיחים מאוד בקרב הציבור בישראל. 37.2% מגילאי השלושים עד גילאי השלושים ותשעה מתגוררים בשכירות, כשמקרב כל גילאי אזרחי המדינה, 30% מתושביה חיים היום בשכירות. פלח האוכלוסייה הנ"ל מייצג למעשה מעל לשני מיליון בני אדם ואזרחים בישראל המתגוררים בכ-650 אלף בתי אב. לטובת פלח שוק זה הקו החם יפעיל קרוב ל-50 שמאים מתנדבים, חברי לשכת שמאי המקרקעין, שיענו למאות המתקשרים שוכרי הדירות. וועד שוכרי הדירות ולשכת השמאים יזמו את פעולה זו בשל היעדר הרגולציה הממשלתית וחוסר הפיקוח בשוק השכירות בישראל.

אלפי ישראלים בוחרים לעבור במהלך חודשי הקיץ
מנהל וועד שוכרי הדירות, יובל שטלריד מסביר כי חודשי הקיץ, יולי-אוגוסט, הפכו עם השנים לחודשי נדידה של ממש בקרב הציבור הישראלי ותושבי החוץ המבקשים לשנות את דירתם או לעבור ממנה בכלל. בקיץ שעבר הקו החם זכה להצלחה גבוהה  משום שלא הייתה שום רגולציה מטעם הממשלה ובשל הסיבה שגם השנה המדינה לא תפעל בנושא, הוחלט להפעיל את הקו החם בשנית לטובת הציבור. שטלריד רואה בפעולה זו כחובה מקצועית של הוועד לדאוג לשוכרי הדירות הישראלים ולהעניק להם ייעוץ והכוונה משום שלרוב, אותם שוכרים אינם מודעים לזכויות שלהם. הפניה לקו החם תעשה דרך עמוד הפייסבוק של וועד שוכרי הדירות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בזמן שבשוק הנדל"ן לא צפוי שינוי משמעותי הקו החם ימשיך לפעול לעזור לשוכרי הדירות להוריד מחירים
מטעם לשכת שמאי המקרקעין נמסר, ע"י היו"ר מר אוהד דנוס, כי לשכת השמאים התריעה במשך שנים רבות על העליות הצפויות במחירי הדיור בישראל וההשפעות המסוכנות כלפי הציבור הישראלי בכלל ובעיקר לגבי משפחות צעירות פרט. דנוס הוסיף ואמר כי הלשכה בציעה בעבר מספר פתרונות שונים במגוון נושאים לממשלה, ולצערם הממשלה מיישמת רק את חלק מן ההערות. היום עדיין לא ניתן לראות שינוי משמעותי בשוק הדיור והשכירות בישראל חוץ מאשר עליית מחירים נוספת ולכן ימשיכו בוועד השוכרים ובלשכת השמאים להפעיל את הקו החם ככל שיידרש מהציבור לעשות כן.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות