חפש ב:

לא רק בישראל קשה לקנות דירה

מחירי הדירות העולים כבר ממזמן אינן מצוקתה הבלעדית של ישראל ובזמן שהשכר לא קרוב להדביק את עליות המחירים, יותר ויותר צעירים, ברחבי העולם מחפשים דרכים מקוריות להתמודד עם משבר הנדל"ן.

צוות בנק נדל"ן|22.6.2016|15:2|3530 צפיות

סקר שנערך במכון המחקר פיו, ופורסם ביולי 2015, מצא כי, בני דור המילניום בוחרים שלא לעזוב את בית הוריהם, כשהערכה הבולטת מכל היא מחירי המחיה הגבוהים בכלל,ומחירי השכירות או הבתים בפרט. נדמה שלאחר היציאה מהמשבר הכלכלי של שנת 2008 עליות המחירים כבר חזרו לרמות שנרשמו לפני המשבר ובחלקים גדולים אף כבר הספיקו לעבור אותן, בזמן שלא נרשמות עליות תואמות בשכר הריאלי. 

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



מספר התושבים בארה"ב שחיים מחוץ לבית הוריהם לא השתנה כבר 9 שנים, בזמן שהאוכלוסייה ממשיכה לגדול
לפי המחקר של פיו, בו נותחו נתוני מפקד האוכלוסין של ארה"ב, ברבעון הראשון לשנת 2015, 67% מהתושבים הצעירים 18-34 בארה"ב (כ-42.2 מיליון איש) התגוררו בנפרד מהוריהם, נתון נמוך במיטבו לעומת 42.7 מיליון האזרחים שחיו בנפרד מהוריהם כבר בשנת 2007. כדי להבין שמדובר במצב שמוגדר כטוב בקרב מומחי הנדל"ן, צריך להבין שההוצאה על דיור בארה"ב מגיעה ל-18 אחוזים בלבד מהכנסת התושבים, נתון הנחשב נמוך לעומת צ'כיה וסלובקיה שם התושבים נאלצים להיפרד מכ-26% ממשכורתם לטובת תשלומים הוצאות הבתים. אם תהיתם, אזרחי ישראל מוציאים בממוצע 21% מההכנסות שלהם על הוצאות הדירה.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

ישנם פחות מובטלים אך יותר אנשים שחיים בתת תנאים
הנתונים המוצגים בכתבה יכולים לבלבל אנשים רבים ולתהות מה בדיוק הדבר אומר. ובכן כדי להפשיט את הבעיה, צריך להכיר בתופעה בה האבטלה בעולם המערבי נמצאת בירידה יחסית, מה שאומר שיותר ויותר אזרחים אינם מוגדרים כעניים, אך אלה נאלצים לשלם יותר ויותר כל שנה, בשמן שהמשכורת הממוצעת שלהם, אינה משתלמת אל מול ההוצאות. המגמה הזאת אינה ייחודית רק לישראל, שכן מחירי דירות ב-14 מדינות מתוך 31 שבחנה קרן המטבע הבינלאומית (IMF) עלו בשיעור חד יותר מההכנסה כשהנתונים המדאיגים ביותר נמצאו בניו-זילנד, אוסטריה וגרמניה. אם כי גם בשוודיה, לוקסמבורג, אסטוניה ובריטניה נרשמה היה השיעור חד יותר מבישראל.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNAdlan לחצו כאן

1.6 מיליארד בני אדם שחיים תחת סיכון כלכלי
אם המגמה הנוכחית תימשך, ההערכה במסתבר היא שעד שנת 2025, מספר משקי הבית העירוניים שדייריהם יחיו בתת־תנאים, או שיסבלו ממצוקה כלכלית בשל הוצאה על דיור, יזנק ל-44 מיליון עד 2025, ויגיע למאזן כולל של 1.6 מיליארד בני אדם. במצב כזה, נשאלת השאלה האם יש בכלל איזשהו פתרון לדור הנוכחי שאינו שמוצא את עצמו מתקשה יותר ויותר לשלם את הוצאותיו או להגיע לנכס משלו, או שמא מדובר בדור ששוק הנדל"ן העולמי בוחר לדלג מעליו ולחפש את הפתרון עבור דור ההמשך?

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות