חפש ב:

פרויקטים נבחרים באזור השפלה

אזור השפלה מחביא בתוכו נכסים אשר זוכים לעדנה מחודשת כמו באר יעקוב שנחשבת בעצמה כבר הצלחה ידועה. המושבים הרבים נמצאים בשנים האחרונות בתנופת בנייה מרשימה והתשתיות משתפרות בעקבות כך.

צוות בנק נדל"ן|21.6.2016|15:48|2797 צפיות

במובנים רבים אזור השפלה הוא כל מה שישראלי יכול לבקש לעצמו. אזור בו המחירים נותרו סבירים במהלך משבר הדיור ועדיין מממוקם קרוב למרכז התל-אביבי כאשר גם בראשון לציון ובחולון, יוכלו תושבי האזור למצוא את פרנסתם במתחמי תעשייה גדולים. אזור השפלה עצמו גם מאכלס בתוכו מגוון אופציות למגורים כשבין היתר אפשר למצוא מושבים ויישובים קהילתיים בהם ישנם נכסים צמודי קרקע או הערים הגדולות ראשון לציון, יבנה ואשדוד, שם ניתן גם למצוא לעיתים פרויקטים יוקרתיים יותר. לכן, צוות בנק נדל"ן בחר לבדוק עבורכם מספר פרויקטים עם אופציית השקעה מוצלחת מאוד באזור השפלה וייתכן שם טמונה ההשקעה הבאה שלכם.



פרויקט נחלה - קרקע חקלאית בבאר יעקב 
בחברת נחלה ממשיכים לשווק בהצלחה קרקעות ולאחרונה רכשו כ-25 דונמים של קרקע חקלאית במרכז הארץ בעיר באר יעקב. באר יעקוב מונה כיום כ-18,000 תושבים. המושבה הקטנה, ידועה כבר כיום כהצלחה, הולכת וגדלה, ונמצאת בשנים האחרונות בתנופת בנייה מרשימה והתשתיות משתפרות בעקבותיה. בשנת 2012 עמד מחיר ממוצע של דירת 4 חדרים (דירות חדשות ודירות יד שנייה בבניינים עד 5 שנים) בבאר יעקב על כ-1.35 מיליון ש"ח. כיום משווק באזור פרויקט "יהלום" של חברת נחלה המציג קרקע חקלאית בבאר יעקב החל מ-239,000 ש"ח לרבע.

פרויקט קרקעות "נס ציונה הירוקה" 
המעבר המסיבי של תושבים ממרכז הארץ לשפלה בשני העשורים האחרונים עורר לא מעט יישובים. אחת מהערים הללו היא נס ציונה - שהכפילה את מספר תושביה ב-20 השנים האחרונות והיא הוכרזה כעיר מתפתחת שהנדל"ן בה זינק בשנים האחרונות בלמעלה מ 70 אחוז. מחירי הדירות הממוצעים עומדים על כ1.9- מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים. כעת מפורסם בעיר פרויקט "נס ציונה הירוקה" המשווק את עתודות הקרקע האחרונות למגורים בנס ציונה, במכירה מוקדמת החל מ-599,000 ש"ח. החלקה ממוקמת בשטח הגובל בשכונת גבעת התור במזרח, אזור הנופש המטרופוליטני ממערב ורחוב ה-101 מדרום. וסמוך לגבעות הכורכר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט נים בראשון לציון 
בדומה למתחם האלף, שקיבל לאחרונה את אישוריו הסופיים, מתחם “מגדלי נים” הוא אחד מעתודת הקרקע מהאחרונות למגורים בראשל"צ. הקרקע ממוקמת במיקום מעולה, במפגש הערים ראשון לציון, נס ציונה ובאר יעקב , במרחק הליכה ממתחם הרכבת, ונהנה מגישה ישירה לכביש 431 לכביש 6 ולנתיבי איילון. אזור יוקרתי זה של העיר, מתפתח בתנופה אדירה, ומצוי בסמיכות לקניון עזריאלי ההולך ונבנה, ובקרבת שכונות המגורים המובילות בעיר שעתיד לאכלס כ-8,000 דירות חדשות. כיום, לפני שהתכנית מתקדמת שלב הבא, אפשר עוד להשקיע ביחידות הקרקע שנותרו תמורת 490,000 ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות