חפש ב:

הקיץ בא ואיתו עונת מגורי היוקרה

הקיץ הישראלי מלווה לרוב בחמסינים ולחות קשה. איך איתם מגיעות גם הבקשות של אזרחי ישראל להתגורר במגורים היוקרתיים ביותר ועם המרפסת המשקיפה לנוף הישראלי. אז אילו פרויקטים יוקרתיים תוכלו למצוא בעונה זו?

צוות בנק נדל"ן|20.6.2016|12:26|1728 צפיות
בבדיקה שנערכה בקרב מספר משרדי תיווך, מתגלה התוצאה כי הקיץ הישראלי הפך לעונה הטובה ביותר עבור "ציידי הפנטהאוזים" ונראה כי במאי השנה נרשמו עליות של 16% ברכישת פנטהאוזים לעומת הממוצע השנתי. השנה ציבור משפרי הדיור הישראלים בוכרים לוותר על צמודי קרקע לטובת פרויקטי יוקרה, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים שיספקו את צרכיהם, ובעיקר באזורי הפריפריה, אפשר לזהות משקיעים הרוכשים דירות פרימיום ובכללם פנטהאוזים. את המקור לשינוי בעסקאות הנדל"ן הללו ניתן לייחס לפרויקט הדגל של שר האוצר כחלון, שגרם לצמצום השוק הפרטי כעיקר השיווק צהשנתי נעשה למטרת מחיר למשתכן, ושאר הציבור הישראלי שלא נחשב כזכאי נותר עם מבחר דירות מצומצם. אז מה תוכלו למצוא היום בעונת הפנטהאוזים הישראלית:

לעמוד דירות יוקרה באתר BankNadlan לחצו כאן



פרויקט חזנוביץ' 12 בת"א  
בגבול שכונת פלורנטין הקימה "קבוצת יובלים", בבעלות איציק ברוך ורן בלנקיס, את פרויקט חזנוביץ' 12. במתחם החדש, צמוד לשוק העליה תוכלו למצוא דירות יוקרה ופנטהאוזים 3.5 חדרים + חניה ומרפסת החל מ-2,665,000 ש"ח. מתחם המגורים כולל שני בניינים בני שש ושבע קומות בהם 91 דירות בנות 2-4 חדרים, דירות פנטהאוז ודירות גן. הבניינים עצמם יקומו משני צדדיו של מדרחוב ויכילו גינה פנימית היוצרת סביבת מגורים אינטימית, קהילתית ושקטה. המדרחוב בין הבניינים יכלול גינות ותאורת גן ושטחים מרוצפים. מתחם המגורים החדש ששומר על הנוף ההיסטורי והאהוב של תל אביב לצד סגנון מודרני וחדשני.

פרויקט ONE - דירות בוטיק ברעננה 
פרויקט One, בלב רעננה מציע לדייריו חוויית מגורים יוקרתית, מוקפדת ומפנקת. היתרונות הבולטים של הפרויקט על פני מתחריו ממוקדים במיקומו בנקודה הגבוהה ביותר ברחוב מכבי המבוקש בלב רעננה, אשר מבטיח לדייריו נוף מרהיב לעיר, פרטיות רבה ונגישות מלאה לכל מוקדי הפנאי והבילוי ולשירותים הקהילתיים בעיר, אך היתרון הבולט ביותצר בפרויקט הוא שכבר עתה, הוא נמצא בשלבי בנייה אחרונים. נכון להיום נותרו בפרויקט מספר דירות מועטות כגון דירת גן 5 חדרים, 2 מיני פנטהאוזים ופנטהאוז בודד אחרון. מחירי המיני פנטהאוזים ופנטהאוזים בפרויקט מתחילים מ-4,750,000 ש"ח.
זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט לאגון בנתניה 
פרויקט LAGOON היוקרתי, נחשב לאחד הפרויקטים המפוארים שכמו בישראל. מדובר בקומפלקס מגורים המשתרע על 35 דונם מול חוף הים של נתניה ותוכנן ע"י משרד האדריכלים יסקי-מור-סיוון. המתחם כולל 2 מגדלי מגורים אקסקלוסביים, מלון יוקרתי, מלון סוויטות, גישה לחוף לגון, בריכה פרטית לכל בניין ועוד ומציע דירות ענקיות בנות 3, 4 ו 5 חדרים, מיני פנטהאוזים, דופלקסים ופנטהאוזים מפוארים עם מרפסות מרווחות. נכון להיום, הדירות 5 חדרים נמכרות חל מ-4.25 מיליון ש"ח.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות