חפש ב:

השכונות של צעירי ישראל - חלק א'

בכתבה הבאה נעקוב אחר השכונות המבוקשות ביותר בקרב צעירי ישראל ברחבי הארץ, מה היתרונות שלהן, והמחירים הממוצעים עבור רכישה ושכירות.

צוות בנק נדל"ן|15.6.2016|11:33|1400 צפיות

אחת האוכלוסיות שמעודדות את שוק הנדל"ן הישראלי, היא אוכלוסיית הצעירים. מדובר בסטודנטים, רווקים, רווקות וזוגות צעירים שמחפשים לגור בשכונות המאפשרות להם להינות מחיי לילה קרובים תחבורה ציבורית מפותחת ומחירים זולים כשהשכונה המפורסמת בישראל לאוכלוסיית הצעירים היא פלורנטין בת"א. הפעם נעבור על מספר שכונות בישראל, אשר מתאימות במיוחד עבור הצעירים הישראלים, מה היתרונות  שלהן ומחירים הממוצעים לדירות להשכרה ומכירה באזורים נבחרים אלה.



תל-אביב יפו - שכירות ממוצעת של 5,000 ש"ח לדירות 2 - 3 חדרים
ת"א הינה העיר המושכת ביותר בקרב צעירי הארץ ולמרות שנראה כי כל העיר מלאה רק בצעירים המחפשים להינות ממה שהיא מציעה, בעיר ישנה שכונה עיקרית אחת בה מבקשים לגור רוב התושבים החדשים שמגיעים לראשונה לעיר. שכונת פלורנטין מציעה לתושבי העיר החדשים כמעט כל מה שהם זקוקים לו, החל מאזורי בילוי מפותחים ורבים, סופרים רבים ובתי עסקים בהם ניתן לקנות הכל החל משוק התבלינים ברחוב לוינסקי, תכשיטים, בגדים ועוד. אך הדבר הבולט ביותר בשכונה היא מחירי הדירות הזולים לעומת השכונות הצפוניות יותר. בפלורנטין המחירים הממוצעים לדירת 3 חדרים (מספר החדרים המבוקש ביותר) הם 1.7 מיליון ש"ח והשכירות הממוצעת עומדת על כ-5,000 ש"ח. מחירי שכירות עבור דירת 2 חדרים עומדים על ממוצע של 4,200 ש"ח.   

ירושלים - שכירות ממוצעת של 4,500 לדירת 3 חדרים
ירושלים מושכת צעירים רבים המגיעים ללמוד במוסדות הלימוד הגבוהים המפוזרים ברחבי העיר, אך גם ע"י תל-אביבים המבקשים להתרחק מההמולה במרכז ומחםשים להינות מהאווירה המיוחדת הקיימת בבירה. ירושלים בהחלט מנסה לספק את כל הצרכים של צעירי העיר ולאחרונה ישנם סימנים רבים לשינוי שהעירייה מנסה להנחיל בעיר, על מנת לשווק אותה לצעירים מהעולם כולו. השכונה הבולטת ביותר בקרב צעירי העיר היא שכונת מוסררה וככל שתתקרבו לאזור מרכז העיר ושוק מחנה יהודה, כך תמצאו יותר ויותר צעירים הנמשכים לאזורים אלה, בעיקר בשל מוקדי הבילוי הרבים הקיימים שם ונתיבי התחבורה הציבורית הרבים אשר בעזרתם ניתן להגיע לכל אזור בירושלים. המחירים הממוצעים לדירת 3 חדרים במוסררה הם 1.8 מיליון ש"ח והשכירות הממוצעת עומדת בין 4,000 - 4,800 ש"ח. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

באר שבע - שכירות ממוצעת של 2,000 ש"ח לדירות 2 - 3 חדרים
גם באר שבע, בדומה לירושלים, מושכת מספר רב של צעירים מכל הארץ המבקשים ללמוד במוסדות האקדמיים של העיר. השכונה המבוקשת ביותר בקרב הסטודנטים הרבים המאכלסים את באר שבע היא שכונה ב' הממוקמת במרכז העיר. בהיבט התחבורה הציבורית, נמצאת השכונה במרחק של כ-20 דקות הליכה מתחנת הרכבת של אוניברסיטת בן-גוריון וכ-3 דקות נסיעה בשעות העומס ויש בה מספר רב של קווי תחבורה ציבורית לכל חלקי העיר. המחירים הממוצעים עבור דירות 3 חדרים בשכונה עומדים על 650,000 ש"ח כשהשכירות הממוצעת עבור דירה 3 חדרים עומדת על כ-2,500 ש"ח. עבור דירת 2 חדרים השכירות הממוצעת עומדת בין 1,500 - 2,000 ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות