חפש ב:

בירושלים מביטים אל על

עד לפני כמה שנים, ירושלים התאפיינה בבנייה נמוכה, אך ככל שהשנים חלפו, מדיניות העירייה התחלפה במדיניות בנייה לגובה והיא החלה לבנות יותר מגדלים.

צוות בנק נדל"ן|9.6.2016|15:17|1371 צפיות

לפני כעשור, התאפיינה עיר הבירה ירושלים בבנייה נמוכה בעיקר. גם אם היה מדובר בבנייה של פרויקטים חדשים ודירות חדשות מקבלן, רוב הפרויקטים עסקו במבנים נמוכי קומה. אך בשנים האחרונות, השתנתה מדיניות התכנון בעיר, וכעת החלו להצטרף לנוף העירוני רבי קומות ומגדלים שאט אט, משנים את קו הרקיע. עתה, לאחר 49 שנות האיחוד של העיר, ירושלים פונה במטרה להפוך את עצמה לעיר גדולה יותר וחדשנית במטרה למשוך קהל צעיר לעיר שחוברה לה יחדיו.



כל דירה שמינית בעיר נבנית במגדלי המגורים החדשים
כדי לראות את השינוי, אפשר לבדוק את הממצאים המראים כיצד "נסקה" ירושלים לגובה ב-3 השנים האחרונות וכיצד הופיעו בשכונות ארנונה, קריית היובל ורמת שרת, מספר רב של מגדלים בני 20 קומות ויותר מכך. כעת נדמה כי כל דירה שמינית הנבנית בעיר נעשית במגדל מגורים, אך עם זאת לירושלים ישנה עוד דרך ארוכה לצעדו, כדי להידמות לעיר הלבנה ת"א, בה כל דירה שלישית נבנית במגדל מגורים ולקו הרקיע שלה.

לעמוד דירות חדשות בירושלים באתר BankNadlan לחצו כאן

עד שנת 2040 מתוכננים להיבנות כ-150 מגדלי מגורים שיעברו את גובה ה-18 קומות
דו"ח שהוכן עבור החברה להגנת הטבע, חשף כי בירושלים ישנם כ-30 מגדלי מגורים בני 18 קומות לפחות, הנמצאים כבר בשלבי בנייה הפקדה, ואכלוס. בנוסף, עולה מהדו"ח כי בשנת 2040 צפויים להיבנות בעיר הבירה, עוד 150 מגדלים נוספים שיעברו את גובה ה-18 קומות - 80 מתוכם מיועדים למגורים והיתר למסחר, תעשייה, תעסוקה ומלונאות. אל התלהבות היזמים וחברות הקבלן מצטרפים גם התושבים הירושלמים שנראה כי מאמצים את הטרנד בחיוב, למרות החשש ממעליות שבת "ברגע שמדיניות התכנון בעירייה השתנתה, התופעה החלה לחלחל".

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שפה ירושלמית חדשה
האדריכלים והיזמים מזהים את תחושת הזהירות כאשר הם מגיעים לבצע פרויקטים בעיר הבירה. התחושה שהם מעבירים היא שבירושלים ישנה תחושה של זהירות ומחשבה כפולה כדי לשמור על הנוף, הדרמטיות של העיר ותחושת הקדושה, ולחבר אותם לעיר מודרנית. הפרויקטים החדשים מציגים מרפסות חבוקות ולא בולטות, הפתחים מופנים לאזורי הנוף, והבידוד התרמי מתחשב בתנאי האקלים. המטרה הכללית היא שהבנייה תהיה מדורגת ותשתלב בטופוגרפיה הטבעית.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות