חפש ב:

המבצעים החמים של חודש יוני

צוות בנק נדל"ן הכין עבורכם את הפרויקטים המומלצים לחודש יוני בארבעת האזורים הבולטים בישראל.

צוות בנק נדל"ן|8.6.2016|17:10|3054 צפיות

אזור הצפון 
בהמשך לתנופת הבנייה דרך תוכנית מחיר למשתכן, בעפולה מקודם היום פרויקט עדן המושבה הקטנה, ברובע יזרעאל בעיר. רובע יזרעאל מוקם בצומת אסטרטגית בקרבת תחנת הרכבת החדשה העתידית של העמק ובצמוד לכל השירותים הציבוריים. הפרויקט כולל 3 בניינים, כשבמרכזם בריכת שחייה, בשלבי בנייה שונים (אחד כבר מאוכלס ועדיין יש בו דירות למכירה) המאכלסים דירות דירות 3 - 6 חדרים החל מ-950,000 ש"ח, עם תנאי מימון מיוחדים.



אזור השרון 
באזור השרון משווק היום פרויקט פרדיסו בפרדס חנה של חברת צרפתי צבי ובניו. הפרויקט מציע מגוון דירות למכירה בפרדס חנה בפרויקט הכולל 4 בנייני מגורים של 15 קומות כל אחד, ודירות 5 חדרים ופנטהאוזים, דירת 5 חדרים החל מ- 1,330,000 ש"ח כשצפי האיכלוס הוא בעוד כשנה וחצי - דצמבר 2017.

אזור המרכז 
אחד מן הפרויקטים הבולטים ביותר היום באזור המרכז מופיע דווקא בבת ים. העיר הפחות מפורסמת מבין ערי גוש דן, זוכה לאכלס את פרויקט עדן טאוור שכבר משך את עינהם של סליבריטאים וספורטאים ישראלים כגון סיוון קליין ואנדי רם שבחרו לצטרף לפרויקט של קבוצת אלדר. הפרויקט מציג דירות 3,4,5 חדרים החל מ-1,439,000 ש"ח בלבד במיקום מרכזי בלב שכונת פארק הים החדשה השוכן על קו החוף של בת ים ונושק לפארק ירוק רחב ידיים של כ-200 דונם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

אזור הדרום 
בקרית גת תוכלו לנצל את ההזדמנות האחרונה להיות חלק מהמשקיעים והתושבים של השכונה החדשה המתוכננת בצפון העיר, כרמי גת. כפרויקט שמקודם ע"י מדינת ישראל ומנוהל ע"י מנהל מגורים ישראל, פרויקט קרית האחדות 3 זוכה לקידום ממשלתי ולמעלה מ-800 דירות כבר נמכרו. הפרויקט מציג דירות 3 חדרים החל מ-785,000 ש"ח ופנטהאוזים 3 חדרים החל מ-899,000 ש"ח, כשלמצטרפים ישנה האופציה לקבלת ליווי בנקאי לבעלי הון עצמי של 35%. צפי האכלוס של הפרויקט מתוארך לשנת 2019.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות