חפש ב:

יו"ר ר"מי יוצא נגד עיקוב הפרויקט במצפה נפתוח

במשפט ספק מטופש, ספק חסר רגישות, השווה יו"ר רמי את ערכי הטבע הייחודיים שיש בירושלים והיו קיימים שם מתקופת בראשית ל-2,000 יחידות דיור וכך הכעיס את באי הכנס בוועידת הנדל"ן לצעירים של שנת 2016.

צוות בנק נדל"ן|7.6.2016|16:15|1891 צפיות

ועידת הדיור והנדל''ן לצעירים לשנת 2016 התקיימה אתמול (ב') בהרצליה, עם שלל פוליטיקאים, בכירים ומומחים רבים בתחום הנדל''ן. בועידה נשמעו קולות רבים אשר הסבירו את תוכניות הממשלה, אך משפט אחד מטופש העביר את יושבי המקום לחזור כל אחד למחנהו שלו. מ"מ יו"ר ר"מי, עדיאל שומרון הגיב לטענות שלח דוברי הועידה כי הביורוקרטיה הישראלית מעכבת פרויקטים רבים וצריך לפנות להליכי שינוי ייעוד מהירים, זריזים לטובת "חיסול הביורוקרטיה".  שומרון מצידו הגיב לכך בכך שהתכנון נעשה במהירויות שיא אבל דוגמא בולטת לכוחות שעומדים מולם הם מה שקרה במצפה נפתוח בירושלים, אז הארגונים הירוקים עצרו בנייה של 2000 יח"ד בשביל 20 צבאים. דעה זו התקבלה בתהיות של צעירים רבים אשר תהו מה יישאר מארץ ישראל כאשר כולה תהפוך לבטון.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



300 מיליון ש"ח נעלמו מקופת הדיור הציבורי
לשאלות נוספות מהקהל כגון "לאן נעלמו המיליארדים מקופת הדיור הציבורי?" ענה שר השיכון, יואב גלנט כי בקרן הדיור הציבורי נותרו 700 מיליון ש"ח, מכמעט שלושה מיליארד. כעת הדבר עומד מול מבקר המדינה שבודק את הכישלון הנ"ל. עוד המשיך גלנט וטען כי ההאטה במשק, יחד עם מאמצי הממשלה, יובילו לצינון השוק והאטה. בהמשך לדבריו טען שר השיכון כי מטה הדיור אינו מעוניין לבצע שינויים דרסטיים ומהירים בשוק הנדל"ן כי הדבר "יכול להוביל למשבר כלכלי גדול". בנוגע לתחום השכירות, אמר גלנט כי הצעת החוק לשכירות הוגנת תגיע בקרוב ותייצר מנגנון ויסות אשר בתקווה יגדיל את ההיצע בתחום וייתן תמריצים לקבלנים.

שר האוצר ממשיך לקדם את תכנית מחיר למשתכן
לאחר מכן הגיע תורו של שר האוצר, משה כחלון, לעלות לבמה והמשיך להסביר לקהל על תוכניתו "מחיר למשתכן". כחלון ציין כי ההבדל היחיד בין הדירות של מחיר למשתכן לדירות חדשות מקבלן שנמכרות בשוק החופשי, הוא חצי מיליון ש"ח. עוד הוא אמר כי הזוגות הצעירים צריכים להתמקד כרגע בלנסות והשיג את דירתם הבאה דרך התוכנית ובתוך חודש עד חודשיים התמונה תתבהר. הוא המשיך להסביר כי מפלגתו מטפלת במשבר הדיור שהוזנח במשך שנים ארוכות ומתבצעות פעולות לתת מענה לדיור בר השגה, השכרה טווח ארוך. "זה ייקח זמן, אבל בארבעה בניינים בעפולה הרצפה יצוקה".

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מה לגבי העובדים הזרים?
אבל בנושא שאלת השאלות והתשובה לשאלה של כל תושבי ישראל, מתי ירדו מחירי הדירות, בחרו באי הכנס בעיקר להסביר לציבור כיצד הם מתכננים להוריד את מחירי הדירות, ולא מתי הם ירדו. נראה שכיום אף אדם לא מוכן לתת הכרזה שתרדוף אותו ביום מן הימים ומקבלי ההחלטות מעדיפים שלא להתייחס לנושא. את התשובה שלשאלת צוות בנק נדל"ן "מדוע לא מביאים לישראל מעל ל-30 אלף עובדים זרים כצו השעה? ומדוע מפלגת כולנו לא מאיימת בהפלת הממשלה? כדי ליישם את הפתרון הטוב ביותר למשבר הדיור" בחרו שלא להעלות לבמת השאלות הפתוחות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות