חפש ב:

האם עוד נותרו דירות חדשות בפחות ממיליון ש"ח?

למרות כל מבצעי הנדל"ן המנסים לפתרו את עליית מחירי הדיור על מנת למצוא עוד רוכשים, בשוק הדירות החדשות באזור השרון והמרכז קשה עד כמעט בלתי אפשרי למצוא דירות בפחות ממיליון ש"ח. אך עדיין ישנן פנינות ייחודיות.

צוות בנק נדל"ן|2.6.2016|13:48|1412 צפיות

צוות בנק נדל"ן מנסה להציג לכם את מיטב מבצעי הנדל"ן העדכניים בדירות חדשות מקבלן ברחבי הארץ, וגם הפעם, ניסינו למצוא עבורכם את הפרויקטים החדשים אשר מציעים את המחירים הנמוכים ביותר באזורי הביקוש של השרון וגוש דן. אך מחירי הדיור העולים הופכים את החיפוש לקשה עד בלתי אפשרי, ומי שאינו מוכן להתפשר על המחיר, יהיה חייב להתפשר על האזור ולהבין שייאלץ להתרחק מהמרכז לשם כך.



מבצעים בשפלה
הדרך למצוא מחירים מיוחדים באזור השפלה הקרובה למרכז, כגון ראשון לציון, היא לחפש פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א, אשר נמכרים לרוב במחירים מוזלים, אם היו נמכרים כפרויקט דירות חדשות מקבלן. כזהו פרויקט ברנדיס 3, בראשון לציון, אשר מציע את הדירות האחרונות בפרויקט בכ-1,300,000 ש"ח. הדירות בפרויקט נמכרות כחלק מתוכנית תמ"א בבניין והדיירים החדשים יקבלו גם מרפסות וחנייה. כדי למצוא דירה בפחות ממיליון ש"ח, תאלצו לרדת מעט לקריית גת, שם מתפרסם הפרויקט קריית האחדות 3 בשכונת כרמי גת החדשה בצפון העיר. הפרויקט מציג דירות 3 חדרים החל מ-785,000 ש"ח עם ליווי בנקאי כאשר נדרש הון עצמי של 35%.

מבצעים במרכז והשרון
אזור המרכז והשרון הם שני האזורים המבוקשים ביותר בישראל בשל העיר הבולטת תל אביב, שמחיריה הגבוהים שולחים ישראלים רבים לחפש דירות חדשות בסביבתה ולהשתמש בתחבורה הציבורית האיכותית של האזור, כדי שיוכלו לשמור על מקום עבודתם. כיום, עדיין אפשר למצוא פנינות להשקעה בת"א כגון פרויקט הורוביץ TLV, הממוקם ברובע המגורים החדש והמבוקש של תל אביב, הממוקם באזור נווה שאנן המתפתח והמתחדש שקיבל תב"ע מאושרת. בפרויקט תוכלו לרכוש דירות 3 חדרים +מרפסת וחנייה החל מ-1,375,000 ש"ח. פרויקטים מתחת למיליון שקלים, תוכלו למצוא בחריש, העיר החדשה שנבנית באזור פרדס חנה, שם נבנות דירות 4 חדרים, בפרויקט גינות חריש החל מ-796,000 ש"ח. רוב תושבי השרון מעדיפים להרחיק את מגוריהם מת"א כדי לזכות ברמת חיים ירוקה יותר ובזכות התחבורה הציבורית המפותחת של האזור, יכולים התושבים להמשיך ולעבוד בת"א.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מבצעים בצפון
אם ת"א לא עושה עליכם רושם, תוכלו למצוא הרבה יותר מבצעי נדל"ן לדירות חדשות מקבלן באזור הצפון. אח מהם הינו פרויקט עדן המושבע הקטנה בשכונת רובע יזרעאל בעפולה. באחד האזורים המתפתחים ביותר ישראל, מול נופי שדות העמק ובצמוד לפארק ציבורי, קם פרויקט "עדן המושבה הקטנה" המציג דירות 3-6 חדרים החל מ-950,000 ש"ח בפרויקט הקאנטרי הייחודי הכולל 3 בניינים בשלבי בנייה שונים (אחד כבר מאוכלס), ובמרכזם בריכת שחייה. כמו-כן, תוכלו למצוא בפרויקט אפשרויות מימון של כגון תשלום מקדמה של 325,000 ש"ח כשאת היתרה תשלימו בתנאי מימון מיוחדים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות