חפש ב:

פרויקטים נדל"ניים בגוש דן עד 1.8 מיליון ש"ח

היום זה כבר לא סוד שהסיכויים למצוא דירה באזור המרכז במחיר נורמלי הפכו לפרויקט שידרוש מאזרחי ישראל סבלנות שיא. לכן, הפעם אנו נציג לכם מספר פרויקטים בגוש דן במחירים התחלתיים של 1.8 מיליון ש"ח.

צוות בנק נדל"ן|1.6.2016|18:0|1616 צפיות

אחד הציטוטים שהרגיזו במיוחד את מובילי המחאה החברתית היה כשראש העיר של ת"א, רו חולדאי, צוטט כשאמר בגאווה שגם מחאת הדיור התחילה בת"א. המשפט שנועד לגבות את תושבי העיר הצעירים שפועלים להילחם את גזרות הממשלה, נראה בקרב הציבור כאטימות שלטונית אל מול משבר הנדל"ן ויוקר המחיה ומאז 2011 משבר הנדל"ן עדיין מנהל את חיי רוב הישראלים כשהמשבר החריף עדיין ממוקם באזור המרכז שסובל מההיצע הקטן ביותר לדירות חדשות מקבלן ומהביקוש הגבוהה ביותר, עקב העובדה שכל ממשלה ב-20 השנים האחרונות, לא ניסתה לפתח מטרופולין אחר מלבד ת"א. לכן, כדי עבורכם את החיפוש המייגע אחר ההשקעה הנכונה, נציג בפניכם 3 פרויקטים בגוש דן אשר מציעים לכם דירות לרכישה במרכז במחירים התחלתיים של עד 1.8 מיליון ש"ח.

לדירות חדשות מקבלן באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן   



פרויקט הורוביץ TLV, בת"א   
פרויקט הורוביץ TLV, ממוקם ברובע המגורים החדש והמבוקש של תל אביב, הממוקם באזור נווה שאנן המתפתח והמתחדש שקיבל תב"ע מאושרת. במסגרת תוכנית המתאר של ת"א, שכונת נווה שאנן צפויה לעבור מתחית פנים כוללת במשך 10 השנים הקרובות אשר תהפוך את האזור הנחשב היום למוזנח, לפלורנטין החדשה של דרום ת"א. הפרויקט עצמו ימוקם ברחוב נווה שאנן 53-55 ויקום כבניין בן 29 דירות, המתוכננות בקפידה ותואמות את אופי האזור, בנוסף ל-4 משרדים ו-4 חנויות. מיקום הבניין, במרכז האזור המתקדם ביותר בשכונה, משולש הרחובות: עין הקורא – מירון – אייגר, בנגישות מירבית לצירי תנועה ראשיים, אידיאלי וצפוי להשבחה משמעותית בשנים הקרובות. היום עוד תוכלו למצוא שם דירות 3 חדרים, כולל מרפסת, במחיר התחלתי של 1,375,000 ש"ח.

פרויקט דניאל 30, בבת ים   
פרויקט דניאל 30, הינו פרויקט מגורים חדש ובו תוכלו למצוא את הדירה שתמיד רציתם וחלמתם, בסביבה המוכרת שלכם. הפרויקט מותאם למשפרי הדיור של בת ים אך מתאים לכל מי שמחפש להשקיע ברחוב דניאל, הממוקם במרחק הליכה קצרה מכל המרכזים והשירותים הקהילתיים הנדרשים למשפחה כגון גני ילדים, בתי ספר, בתי כנסת, מתנ”ס, חנויות, גינות ציבוריות ועוד. בניין הבוטיק, אשר ייבנה במסגרת התחדשות עירונית, תוכנן במיוחד לאנשים שאוהבים את בת-ים ורוצים לשלב בין דירה חדשה וסביבת מגורים אהובה. היום, תוכלו למצוא בו דירות 3 חדרים, הכוללות מרפסות וחנייה, במחיר התחלתי של 1,450,000 ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט השקמה 11, ברמת גן    
פרויקט השקמה 11 ברמת גן שוכן בין רחוב השקמה, רחוב קטן, שקט ושליו במיוחד, לבין רחוב הרא”ה, רחוב מרכזי הנהנה מקרבה ייחודית לכל הדברים הנחוצים לכם ואף יותר. מיקומו האידאלי של הפרויקט מבטיח נגישות מצוינת וסמיכות למרכזים מסחריים, למוסדות חינוך רבים ובהם גני ילדים נחשבים, בתי ספר ותיכונים, קופות החולים לאומית והכללית, לתנועות נוער ולספרייה העירונית הנמצאת בסמוך. במרחק נסיעה קצר נמצאים כפר המכבייה, הפארק הלאומי והספארי וכן קניון גבעתיים. הקרבה לדרך אלוף שדה ולכביש 4 משלימה את התמונה ומבטיחה נגישות מעולה לתל אביב ולצירי תנועה ראשיים. תמהיל הדירות כולל דירות 3 - 4 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים החל מ-1,800,000 ש"ח והבנייה נמצא בעיצומה כשהאכלוס המיועד הוא בעוד כ-26 חודשים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות