חפש ב:

פרויקטים נדל"ניים באזור השרון

אזור השרון הפך בשנים האחרונות לתקוות אזרחי ישראל, אשר מחפשים לגור בסמיכות לת"א, אך עם זאת מחפשים דירות חדשות מקבלן במחירים שפויים.

צוות בנק נדל"ן|31.5.2016|17:17|1906 צפיות

אזור השרון הפך בשנים האחרונות לתקוות אזרחי ישראל, אשר מחפשים לגור בסמיכות לת"א, אך עם זאת מחפשים דירות חדשות מקבלן במחירים שפויים. ערי השרון מציעות מגוון רב של פרויקטים אשר מסוגלים לספק לתושביהם רמת חיים איכותית, ירוקה, וזולה במרחק סביר מאזורי התעסוקה הגדולים באזור גוש דן יחד עם מערכת תחבורה ציבורית מתפתחת. אך היתרון הגדול האמיתי של אזור השרון, הוא בקרקעות הרבות שעוד עתידת לקבל את אישורי הבנייה ולספק את תשובה לחוסר ההיצע הקיים היום.

לעמוד דירות חדשות באזור השרון באתר BankNadlan לחצו כאן



פרויקט גינות חריש
נתחיל עם הפרויקט המוזל ברשימה, פרויקט גינות חריש, נחשב לאופציה אמיתי עבור משקיעי הנדל"ן וגם עבור הציבור הישראלי, המחפש דירה למגורים. העיר חריש הפכה לפרויקט ממשלתי, בדומה למודיעין כשהצפי לאלכס אותה בכ-25 אלף משפחות בתוך כמה שנים בודדות. פרויקט המגורים המרהיב של גינות חריש, מזמין את רוכשיו להצטרף למשפחת הרוכשים המרוצים ולקחת חלק בפרויקט המוביל ביותר בחריש, המציע דירות יוקרה בנות 4-5 חדרים החל מ-796,000 ש"ח כשהאכלוס הינו בעוד כשנתיים - שנתיים וחצי. הפרויקט כולו כולל 154 יחידות דיור, 7 בניינים מתוכננים, פנטהאוזים ודירות גן עם גינה ירוקה, בשכונה הטובה ביותר בעיר העתיד חריש, עם שדרות ירוקות, פארקים צמודים ומיקום מרכזי מוקף בחורש טבעי.

פרויקט פרדיסו בפרדס חנה
חברת צרפתי צבי ובניו היוזמת את פרויקט פרדיסו מזמינה את הציבור הישראלי "להגשים חלום" ולרכוש דירות המציעות חווית מגורים איכותית ויוקרתית בניחוח כפרי. הפרויקט משווק כיום תחת דירות 5 חדרים ופנטהאוזים, החל מ- 1,330,000 ש"ח כצפי האכלוס עומד על דצמבר 2017, בעוד כשנה וחצי. הפרויקט כולו מציע 4 בנייני מגורים של 15 קומות כל אחד שרוב דייריו הם זוגות ומשפחות צעירות, שרכשו דירות חדשות. כמו-כן, כל הדירות בעלות מפרטים טכניים ברמה הגבוהה ביותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט לגון בנתניה
ועתה נעבור לפרויקט מגדלי יוקרה. פרויקט לגון - LAGOON בנתניה הינו קומפלקס מפואר אשר משתרע על 35 דונם מול חוף ימה המרהיב של נתניה. מדובר באחד המתחמים האחרונים בישראל הנבנה מול הים ומעניק לדיירים חווית מגורים המשלבת פנאי, פינוק והמון ים. המתחם כולל 2 מגדלי מגורים אקסקלוסיבים בני 34 ו-37 קומות, אשר מציעים דירות 3-5 חדרים כאשר הדירות המפוארות בפרויקט נמכרות במחיר התחלתי של 4.25 מיליון ש"ח. כמו-כן תמצאו בו מלון יוקרתי, מלון סוויטות, גישה לחוף לגון, בריכה פרטית לכל בניין, ספא וחדר כושר משוכלל ועוד מגוון פינוקים שתוכננו ע"י משרד האדריכלים המוביל יסקי-מור-סיוון.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות