חפש ב:

כיצד תוכלו לחסוך בהוצאות הדירה החדשה

קיבלתם משכנתא, הצלחתם לרכוש את בית חלומותיכם, ועכשיו אתם מחפשים דרכים לחסוך כדי לעמוד בתשלומים. צוות בנק נדל"ן הכין עבורכם כמה טיפים כדי שתוכלו לחסוך בעליות הדירה החדשה.

צוות בנק נדל"ן|30.5.2016|17:59|1415 צפיות

קניתם דירה חדשה מקבלן והיום המיוחל סוף סוף הגיע ונכנסתם לדירה החדשה שקניתם. עכשיו, כדי לעמוד בהוצאות החודשיות שלקחתם על עצמכם אתם מחפשים את "השומנים המיותרים" שתוכלו לחסוך בהם ובמיוחד עבורכם הכין צוות בנק נדל"ן רשימה של טיפים שתוכלו להיעזר בהם בהכנת הבית שלכם לבית חסכוני, שיעזור לכם לעמוד בתשלומי המשכנתא.



חיסכון נכון במים יחסוך לכם מאות שקלים בשנה
35 אחוזים מצריכת המים הביתית, נובעים מבזבוז מיותר של בני האדם. הנתון המפתיע הזה יכול להיעלם מחייכם וכך לעזור לכם לחסוך עד עשרות שקלים כל חודש ומאות שקלים בשנה. בפעולה פשוטה כגון השתמשות בחצי מיכל בבתי השירותים תוכלו לחסוך עד 3 ליטרים מים בשטיפה אחת ובצמצום פתחית הברז בבית בפעולות פשוטות כגון שטיפת כלים, צחצוח שיניים וכדומה, תוכלו לחסוך בהוצאות כספיות מיותרות כדי להשתמש בהם לבילוי משפחתי וכו'.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

השתמשו במוצרים החשמליים שלכם במלוא יכולתם
הישמרו מלהפעיל מוצרים חשמליים בצורה מבזבזת. אל תפעילו מדיח כלים כשחצי ממנו ריק אין והישמרו מלהפעיל את מכונת הכביסה כאשר אינכם זקוקים לבגדים בדחיפות ונצלו את יכולתה עד הסוף. אחרת מדובר בבזבוז של מים ושל חשמל. כמו-כן, בכל מכשיר קיימות תכניות חסכוניות ועליכם להשתדל ולהכיר אותם על מנת שתוכלו להשתמש בהם באופן קבוע. כמו-כן, אל תשאירו מכשירי תקשורת כגון מחשבים ניידים, טאבלטים ועוד דולקים שלא לצורך ובוודאי שאסור להשאיר אותם מחוברים לנקודת החשמל כשהם טעונים במלואם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

השתמשו במוצרים ברמה גבוהה
חישבו על זה כך, שכקונים בזול מקבלים זול. המודעות לשמירה על כדוה"א הביאה לפיתוח טכנולוגיות אשר משפרות את יעילות המכשירים החשמליים, והדבר משפיע גם על ההוצאה הכספית של הצרכן. שימו לב שככל שהדירוג האנרגטי גבוה יותר (A הוא הגבוה ביותר, G הוא הנמוך ביותר), כך המכשיר החשמלי צורך פחות חשמל. יחד עם זאת, וודאו שאתם משתמשים בווסת חשמלי אשר דואג לכבות את המכשיר החשמלי בנקודה אותה אתם בוחרים. כך תוכלו לכבות את מזגן, הרדיאטור והדוד, כשאתם יודעים שהוא הגיע לנקודה הרצויה לכם.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

לסיכום, אחרי שקניתם את דירת חלומותיכם החיסכון הכספי אינו נגמר. איננו ממליצים לכם להפוך לסגפנים, אך חיסכון נכון יוכל להקצות את הכספים המיותרים שאתם מוציאים על דברים שלא לצורך, לטובת שיפור רמת חייכם וישאיר לכם כסף בצד לקופת חיסכון לילד, לבילוי לילי או סתם עבור הזמנת פיצה הביתה. בהצלחה 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות