חפש ב:

פארק הירקון - לא רק לתושבי ת"א

אין ספור ישראלים היו רוצים לבלות את ימי השבת הנעימים בטיולי צהריים בפארק הירקון. אך למרות שנדמה שמחירי הדירות בת"א ועוד ליד הפארק אינם מתאימים לציבור הרחב, אפשר להביט מעט מזרחה לר"ג, בה אפשר למצוא שכונות מגורים בסביבת פארק הירקון ובמחירים שפויים.

צוות בנק נדל"ן|30.5.2016|12:20|1919 צפיות

פארק הירקון, נחשב לפארק המרכזי בעיר ת"א. עם מגוון אטרקציות כגון, אופניים, שיט, מגרשי ספורט, פינות חי, קיר טיפוס ועוד אטרקציות נוספות, רק האמיצים חולמים על למצוא דירה בסביבת הפארק שכן מחירי הדירות הממוצעים לדירת 3 חדרים בסביבתו נעים בסביבות ה-2.6 מיליון ש"ח.  אם זאת, עדיין אפשר למצוא שכונות מגורים הקרובות לפארק הירקון, עם מחירי דיור שפויים יותר, רק צריך לנדוד מזרחה, לר"ג, שם תוכלו למצוא את אשר חיפשתם, במרחק הליכה קצרה מהפארק.

לדירות חדשות באזור המרכז באתר BankNadlan לחצו כאן



אתרי מורשת, פינות חי ופעילויות ספורט
האתר ההיסטורי "שבע טחנות", הוא אחד מהאתרים המפוארים בפארק הירקון הצמודים לרמת גן. האתר, הנמצא בכניסה אל הפארק מכיוון העיר מכיל בתוכו טחנות קמח שהוקמו כבר בתקופה העותומאנית ושוחזרו בשנת 2001. כיום הוא כולל סכר אבנים היוצר מפל, בריכת נוי ואפילו אי המאכלס עופות מים רבים. את הנחל תוכלו לחצות ממש מעל הסכר, על גשר אבנים עתיק וחווייתי.

לפרויקטים בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

כיצד לחפש דירה דירה בסמוך לפארק?
מציאת דירת מגורים בסמוך לפארק הירקון, יכולה להיות מעט מאתגרת. הפארק המאפשר פעילויות ספורט ופנאי, יכול להגדיל את רמת החיים לכל אדם, אך באותה צורה הוא מגדיל גם את ערך הדירה באופן משמעותי. כאשר תחפשו דירה בקרבת הפארק, חשבו פעמיים האם לחפש את הדירה הנמצאת ממש "על הפארק". הדירות הצמודות לפארק אמנם מספקות נוף ירוק ומרגיע, אך מגיעות עם תג מחיר גבוה אשר עלול להרתיע אתכם מלהמשיך ולחפש את הדירה המתאימה עבורכם. השתדלו לחפש דירות בשכונות הצמודות, או ברחובות הנמצאים במרחק הליכה קל מהפארק. גם אם נדמה לכם כי מחירי הדירות לא ישתנו, המחיר הממוצע כיום לדירת 3 חדרים בשיכון ותיקים בר"ג, עומד על כ-2 מיליון ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט אמיר 14 בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ"א 38
ישם עוד כמה שכונות כגון שיכון ותיקים בהם תוכלו למצוא את הדירה עלייה חלמתם ובסביבת הפארק כגון נחלת גנים, ותל גיבורים אשר מספקות מספר דרכי גישה נוחה לפארק, ומחברות אותן לצירים מרכזיים, ומוסדות ציבוריים. כמו-כן, זכרו כי רמת גן נמצאת כבר זמן רב בתנופת בנייה, המתוחזקת ע"י התחדשות עירונית ותמ"א 38 אשר מספקים פרויקטים הנחשבים למוזלים לעומת קנייה של דירה חדשה מקבלן. כיום ר"ג הפכה לאופציה בולטת לישראלים המבקשים לעבור לגור באזור המרכז ומבקשים להינות מכל מה שת"א יכולה להציע, והדבר שמור בעיקר לפרויקטים מסוג ההתחדשות העירונית אשר שומרים על איזון מחירים בשל העובדה שעלות בנייתם זולה ומהירה מבניית בניין חדש. בהצלחה

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות