חפש ב:

בת"א מתכננים: המשפחות לפלורנטין, הרווקים לרמת אביב

עיריית ת"א מקדמת את רעיון גיוון התושבים בדרישה חדשה שבכל פרויקט יהיה תמהיל דירות מגוון של דירות קטנות וגדולות על מנת לגוון את דיירי השכונות. אך השאלה האמיתית היא מה בנוגע לצרכים השונים של הקהלים הללו.

צוות בנק נדל"ן|26.5.2016|16:22|2496 צפיות

עיריית ת"א יוזמת ניסוי די ייחודי בערי העולם ותכל במבצע של ערבוב תושבים. עד היום העיר הייתה מחולקת בצורה טבעית, אך כזו שמובנת לכולם, בצפון העיר, התמקמו להם עם השנים בעלי המשפחות, שלהם הכנסה מעט יותר גבוהה וואשר דורשים תנאים מיוחדים לחינוך, דאגה גבוהה יותר לניקיון, דרישה לפארקים עירוניים ובדרום העיר, התמקמו להם הרווקים והרווקות שמפרסמים את העיר הלבנה משום הנטייה הטבעית לחפש מגורים זולים יותר ודירות קטנות יותר שיתאימו לכלכלה הבסיסית, ובסביבת אזורי בילוי רבים ורועשים לרוב. אך כמו שנאמר בכותר הכתבה, בעיריית ת"א מבקשים לבצע שינוי בשכונות המחולקות ולערבב את תושביה.

לעמוד דירות חדשות מקבלן בעיר ת"א באתר BankNadlan לחצו כאן



בת"א מקווים שערבוב התושבים יוביל לירידת מחירים
בעירייה מקווים שככל שתתקדם הבנייה, בפלורנטין לא יגורו רק רווקים וצעירים, וחלקם אף יבחר לגור גם בשכונות כגון כוכב הצפון או רמת אביב שבהן מתגוררות בעיקר משפחות. התפיסה החדשה אושרה לאחרונה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, והמסמך קובע כי הגדלת הגיוון החברתי־כלכלי של האוכלוסייה בכל אזור, תוביל לכך שתל אביב תהנה מהתפתחות חברתית וכלכלית, שתאפשר לעיר להישאר אטרקטיבית. המטרה הכוללת של התכנית היא לייצר כך היצע רחב יותר של מגוון דירות שונה אשר יעודד ירידת מחירים. לדוגמא, למשפחות קשה יותר למצוא דירות במרכז ודרום העיר ולכן מחירי דירות גדולות מ-4 חדרים ומעלה עולה בעשרות מונים מאשר דירות בצפון העיר ולהיפך. 

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה בעיר ת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

משפחות רבות לא מוצאות את הדירות המתאימות לצרכים שלהם בעיר הלבנה למעט בחלק הצפוני
על פי המיפוי העירוני, בת"א ישנם 190 אלף דירות, 66% מהן ממוקמות במרכז ובצפון העיר, גודל הדירה הממוצעת הוא 79 מ"ר, כאשר כ־42% מהדירות קטנות מ־80 מ"ר. בשכונות דרום ומזרח העיר גודל דירה ממוצעת הוא 65 מ"ר, ועל אף שגודלן הממוצע של משק בית בשכונות אלה גדולות יחסית, משפחות גדולות נאלצות להצטופף בדירות קטנות 53–100 מ”ר, כשבאזור מגוריהן אין היצע של דירות גדולות יותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד העיר ת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

האם ערבוב אוכלוסייה לא יפגע באיכות החיים של כל הצדדים?
אך השאלה שעיריית ת"א צריכה לשים לב אליה, היא הצרכים השונים של קהלי האוכלוסייה השונים החיים בעיר והאם הדבר לא ייפגע בצרכי האנשים. כאמור, פלורנטין היא שכונה המפורסמת בחיי הלילה שלה, מספר אזורי הבילוי הגדול וברוב הלילות, ישנו רעש בולט של צעירים המסתובבים בדרכם לבילוי הבא. ייתכן וזה עלול ליצור בעיה רבה אצל המשפחות אשר מבקשות לחיות באזורים שקטים יותר המתאימים לגידול ילדיהם. הדבר עלול לגרום להורים רבים לדאוג למה שקורה עם ילדיהם בשעות מאוחרות יותר והאנשים אשר עלולים לפגוע בהם בשל שיכרות או חוסר מודעות. המטרה של אנשי העירייה במקור היא חיובית, אך זה לא יהיה הפתרון למשבר הדיור אשר קיים במרכז ועשוי לגרום לעימותים בין אוכלוסיות הדורשות איכות חיים שונה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות