חפש ב:

שוק הנדל"ן זקוק למהפכת בנייה

ענף הבנייה הישראלי צריך למצוא דרכים חדשות כדי לפתח את סגנון הבנייה המיושן שקיים בו וייתכן שהפתרונות לכך הופיעו בתערוכה שהציגה את החידושים האחרונים בענף.

צוות בנק נדל"ן|25.5.2016|10:47|1637 צפיות

במובנים רבים, ישראל נחשבת כאומת סטארט-אפ מובילה אך בכל הנוגע לענף הבנייה, נראה כי שיטות הבנייה במקומיות לא השתנו במשך 30 השנים האחרונות. ענף הבנייה בישראל סובל כבר שנים מסגנון בנייה מיושן וכוח אדם לא מקצועי ובמקום לדעת לשלב טכנולוגיות חדשות, שיטות עבודה מתועשות וחומרים מסוגים שונים אשר כבר הוכחו בעולם המערבי כגורמים המוזילים את מחיר הדירות, בישראל אין גורם אחד המעוניין לפתח את הנושא. האם שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, יביא את השינוי?

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



שלד של דירת 50 מ"ר מוקם בשעתיים בלבד
אחד אירועים שיכולים להציג אור בקצה המנהרה הוא תצוגת הבניה הישראלי שהתקיימה השבוע בת"א, אותה קידם יואב גלנט, במטרה לתעש את הבנייה בישראל ולהביא לזירוז ולייעול תהליכים בענף. בתצוגה היה אפשר להכיר את הטכנולוגיות החדשות בענף הבנייה, אשר כללו בין השאר שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה, ודרכים חדשות להקמה מהירה של מבנים, לצד קבלת תוצר סופי שנחשב לחסכוני, גם בטווח הארוך, בעיקר בחשבון החשמל. אחד מרגעי השיא של התערוכה היה צפייה בשלד של דירת 50 מ"ר שהוקם תוך שעתיים בלבד.

לעמוד הפרויקט מגדלי מנרב בחולון באתר BankNadlan לחצו כאן

ישראל תלויה היום בכוח אדם קטן מדי ולא איכותי
במכון התקנים כבר החלו לצאת בהתאמת התקנים האירופיים לענף הבנייה הישראלי על מנת שזה יוכל לחסוך בעלויות הבנייה בין עד 50 אחוזים. בצורה זו ההכשרה תהיה קצרה מאוד, ויוכלו לחסוך עלויות כוח אדם רבות ולצמצם את התלות בכוח אדם אשר חסר בצורה משמעותית בישראל, ולייצר מבנים שהיעילות האנרגטית שלהם גבוהה. מטרת העל של מתכנני העתיד הוא שהציבור הישראלי יוכל, לחסוך תשלומים רבים לטובת המשכנתא, דרך החיסכון שלו בעלויות החשמל במבני העתיד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד חברות בנייה בישראל וקבלנים באתר BankNadlan לחצו כאן

טכנולוגיות בנייה חדשות, חומרי גלם חדשים וכוח אדם איכותי ומקצועי
לסיכום, תיעוש ענף הבנייה הישראלי חייב להיות מוגדר כצו השעה. המחסור בעובדים מקצועיים מחייב שימוש בטכנולוגיות חדשניות שיצמצמו את הצורך בפועלי השלד המסורתיים ויתרמו לשיפור של איכות הבנייה. כמו-כן, חייבים לשפר את דרכי הבנייה ולקדם את הבנייה המוקדמת, דבר ששר השיכון בהחלט מעוניין בו. אחד הגורמים ליוקר הדירות בישראל הוא הזמן הממושך שלוקח לבנות דירה אשר משפיע על הביקוש שמתגבר על היצע הדירות ויוקר חומרי הגלם. כך, יחד עם תוספת כוח אדם איכותי ומקצועי, יהי אפשר לטפל במשבר הדיור מבלי לתלות תקוות בתוכניות כגון מחיר למשתכן, שתורמות רק לחלק מן הציבור ומנסות לייצר הישגים כאן ועכשיו, אלא ביצירת פתרונות שישנו גם את העתיד לבוא."

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות