חפש ב:

מעלות תרשיחא חותמת על הסכם גג

ההסכם, שעומד להיחתם בעוד כחודש, מציג התחייבות שבשש השנים הבאות, ייבנו במעלות-תרשיחא מעל ל-5,000 יחידות דיור חדשות.

צוות בנק נדל"ן|24.5.2016|12:37|2335 צפיות

לאחר ביקור של שר האוצר, משה כחלון בעיר הגלילית, מעלות תרשיחא, נראה כי נציגיה קרובים לחתימה של הסכם גג על סך 50 מיליון ש"ח לפיתוח תשתיות ופרויקטים שיפתחו מקורות תעסוקה. בשש השנים הבאות מתוכננים להיבנות בעיר מעל ל-5000 דירות חדשות, כשמעל למחצית מיחידות דיור, כבר נמצאות בתכנון מתקדם. ביקורו של שר האוצר בוצע בשכונת האורנים החדשה המתוכננת לכלול כ-600 דירות חדשות, כשמתוכן 192 דירות שישווקו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן.

לפרויקטים באזור הצפון באתר BankNadlan לחצו כאן



50 מיליון ש"ח מהמדינה לתוספת 5,000 יח"ד ופארקי תעסוקה ומסחר
בעירייה מקווים לקבל את התמיכה המלאה, עליה כתוב בהסכם ולמנף את 50 מיליון השקלים כדי לפתח את פרויקטי תעסוקה הקריטיים לעיר על מנת שיוכלו לתמוך בקליטה של עשרות אלפי תושבים חדשים, כדוגמת פארק ההייטק והעסקים המשותף עם כפר ורדים ופיתוח פרויקט התיירות של אגם מונפורט. כמו-כן, ראש העיר קורא למשרד התחבורה לקדם במהירות את חשיבות הנגישות התחבורתית באזור ולפתח את פרויקט כביש 859, עוקף נהריה, בשנתיים הקרובות על מנת שתושבי העיר לא יסבלו מנסיעה בדרכים ישנות שלא מתאימות לשנות האלפיים, יחד עם קידום הביצוע של כביש 6 עד כברי.

לעמוד הפרויקט עדן המושבה החדשה ברובע יזרעאל, עפולה באתר BankNadlan לחצו כאן

אגם מונפורט החדש ופארק ההיי-טק מעלות-כפר ורדים
הפרויקטים המתוכננים במעלות-תרשיחא נעשים בהיקפים גדולים. פרויקט התיירות באגם מונפורט מתכנן בנייה של 700 חדרי מלון, 12 אלף מ"ר שיקודמו לטובת שטחי מסחר ו-2,00 דירות חדשות שייבנו באזור האגם. מדובר בהיקפי בנייה חסרי תקדים באגם מונפורט במטרה להפיכתו למרכז התיירות הגדול בגליל. וכדי להגדיל את כוחה של העירייה,  מקודם פרויקט תעסוקה ומסחר, בשיתוף עם כפר ורדים, לבניית פארק הייטק ועסקים גדול שיחזק את תושבי הסביבה וייפתח את רמת הפרנסה בעיר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט יקנעם BUSINESS באתר BankNadlan לחצו כאן

מעלות-תרשיחא מתפתחים יחד עם הצפון כולו
הפרויקטים המתוכננים במעלות, מצטרפים לאלה של מחיר למשתכן בקריות ועפולה, אשר החלו קורמים עור וגידים, הם רק חלק מההתפתחות המתמדת של אזור הצפון. אל הערים מצטרפים קיבוצים רבים המבצעים הרחבות אשר עדיין שומרות על הריאה הירוקה ועסקי ההיי טק המשגשגים בחיפה וביקנעם והמפעלים הגדולים בתפן, כולם יחדיו, מספקים אופציה ראויה וסיבה מספקת לאזרחים רבים לחשוב על מעבר חייהם אל צפון הארץ שבעתיד יהיה מסוגל לספק את רמת החיים הגבוהה הקיימת במרכז, בתוספת נוף צפוני עוצר נשימה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות