חפש ב:

משפרי הדיור של ר"ג

ר"ג נחשבת לאחת הערים השיאניות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית ופרויקטי תמ"א. אז אם אתם תושבי העיר שמעוניינים להתחדש בדירה חדשה, או פשוט מעוניינים לעבור לר"ג, זו הכתבה בשבילכם.

צוות בנק נדל"ן|24.5.2016|11:1|1523 צפיות

רמת-גן נחשבת לעיר המציעה איכות חיים ברמה גבוהה ומחזיקה בשיעור גבוהה של תושבים אשר מעוניינים לשפר את מגוריהם אך לא מעוניינים לעזוב את העיר המרכזית. הסיבות לכך מתחלקות למספר גורמים כגון רמת חינוך גבוהה (אחוז מסיימי הבגרויות עומד על 80), פארקים והמיקום המרכזי בצמידות לת"א מייצר עיר אשר מאפשרת לתושביה להישאר במרכז, אבל להינות מעיר שמצליחה לייצב את מחירי הנדל"ן שלה בזכות הפרויקטים של ההתחדשות העירונית. אז אם אתם מחפשים דירה חדשה בר"ג, בין אם אתם תושבי העיר, או מעוניינים לעבור אליה חשוב לחלק את החיפוש שלכם לכמה גורמים רלוונטים:

לפרויקטים בעיר רמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן

מהי הסיבה למעבר לדירה חדשה
לפני שאתם מתחילים לבדוק דירות, הכינו לעצמכם רשימת סיבות מדוע אתם מעוניינים לעבור. האם זה כדי לקבל חינוך טוב לילדים, חדר נוסף שאתם זקוקים לו ועד סיבות אפשריות. רשימת מטרות זו תשמור לכם על סדר כשאתם מגיעים לבדוק את מגוון הדירות בר"ג ותמנע מכם להיסחף אחר דירות שלא מתאימות לכם.



בדיקת שווי הנכס
אם אתם תושבי העיר ומעוניינים למכור את דירתכם הישנה, התחילו עם בדיקת שמאי על מנת שתוכלו לקבל את הערכת המחיר המדויקת ביותר עבור הנכס שלכם. מכאן תוכלו לעבור באתרי אינטרנט רבים אשר מציגים עמודי מחירון דירות ולקבל את מצב השוק בעיר שלכם ולםיה תוכלו לראות האם אתם יכולים להעלות את מחיר הדירה שברשותכם.

לעמוד הפרויקט טיים טאוור בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

היבטים כלכליים
כשתרכשו את הדירה החדשה שלכם, אתם תאלצו לחתום על משכנתא, או למחזר את זו הקיימת ולכן עליכם להגדיר במדויק מהו התקציב העומד לרשותכם ולוודא שאתם לא חורגים ממנו. שימו לב לחשב את מחיר הדירה לאחר תשלומי המיסים השונים כדי שלא תעמדו מול סכום שלא ציפתם לו.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שמירה על סביבה דומה
לתושבי העיר אשר מעוניינים להישאר בתחומה, חשוב לוודא שגם עם המעבר, אתם מצליחים לשמור על הסביבה הרצויה לכם. במקרים רבים משתלם להישאר בסביבה הקרובה, וכך למנוע סיבוכים מיותרים של החלפת ביה"ס לילדים, הישארות ליד אזורים ירוקים ובעיר עם מספר שיא של התחדשויות עירוניות בדקו האם דיירי הבניין שלחכם יהיו מוכנים להשתתף בפרויקט שכזה. כך תוכלו לשדרג את דירתכם בעלות אפסית.

לעמוד הפרויקט אמיר 14 בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

לסיכום, מעבר בתוך העיר יכול להישמע פשוט, אך בדיקה לא מקיפה עלולה להשאיר אתכם עם נכס איכותי, אשר נמצתא בסביבה שאתם לא תרגישו בה בנוחות ועלולה לאכזב אתכם, בדקו את רמת הנגישות התחבורתית באזור אליו תעברו והאם הוא מספר את הצרכים שלכם, מהי רמת החיים בסביבת המגורים והאם היא תואמת לזו שאתם מחפשים על מנת שלא תבצעו את ההשקעה הגדולה כדי שבסוף תתאכזבו.
בהצלחה

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות