חפש ב:

ברמת השרון יוצא עוד פרויקט פינוי בינוי

588 דירות חדשות במקום 168 דירות ישנות, חדר נוסף, מרפסת, ממ"ד וחניון תת קרקעי בפרויקט פינוי-בינוי חדש המשווק בימים אלה ברמת השרון.

צוות בנק נדל"ן|23.5.2016|15:14|1632 צפיות

פרויקט "רמות השרון" אשר מתוכנן להיבנות ברחוב 'החלוץ', יהיה מתחם ששטחו כ-13 דונם ויכלול פארק פנאי חוויתי ייחודי המתפרש על פני 11 דונם. בין היתר, יבנו שבילי ריצה ואופניים, מתחמי פעילות לרווחת התושבים, מועדון דיירים ועוד. במסגרת הפרויקט, החלה ההריסה של 2 מתוך 8 בנייני הרכבת הישנים, אשר כוללים יחדיו 168 דירות כשבמקומם של הבניינים הישנים, ייבנו 4 מגדלים בני 23-26 קומות, אשר יכילו בתוכם 588 יחידות דיור חדשות וסוגי דירות מ4-6 חדרים בתמהיל רחב החל מדירות גן ועד פנטהאוזים. היקף הפרויקט כולו נאמד בכ-600 מיליון ש"ח והצפי לאכלוס השלב הראשון, מתוארך לעוד 3.5 שנים.

לפרויקטים באזור השרון באתר BankNadlan לחצו כאן



התחדשות עירונית כפתרון למשבר הקרקעות
הדיירים עצמם, אשר מפנים דירות בנות 3 ו-4 חדרים בגדלים ממוצעים של 60 מ"ר, יזכו להתחדש בדירות חדשות בנות 4 ו-5 חדרים אשר יכללו חדר נוסף, מרפסת, ממ"ד וחניון תת קרקעי שייבנה במסגרת הפרויקט. נציגי קבוצת יובלים שאחראית לפרויקט  מסבירים כי הפרויקט הוא חלק מתוכנית רחבה של התחדשות עירונית ברמת השרון, שצוברת תאוצה בכל אזור השרון וכרגע מהווה את הפתרון היחידי לבעיית מחסור הקרקעות מחסור בקרקעות שמאפשר הקמה של שכונות מגורים חדשות.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

שכונת מורשה זוכה לפיתוח חסר תקדים
שכונת מורשה, אשר בה מתקיים פרויקט רמות השרון, נמצאת בעיצומה של מהפכה וזוכה בעשור האחרון לתנופת פיתוח חסרת תקדים. פרויקט רימוני תדהר ששווק בעבר באזור היה הטיפה הראשונה בשצף הפרויקטים המתוכננים לאזור כולו והיה זה שאישר את ההצלחה של פרויקט התחדשות עירונית מסוג זה. כיום אין דרך אחרת להתמודד עם מחסור הקרקעות בארץ והביורוקרטיה האיטית שמעכבת הפשרה של קרקעות חדשות, מלבד לבצע פרויקטים של התחדשות עירונית. אך זו לא הסיבה היחידה להצלחת הפרויקטים הללו. למעשה מדובר במצב של WIN-WIN לכל הנוגעים בדבר, הדיירים מצדם מקבלים דירות חדשות ואיכותיות שמשדרגות את רמת חייהם, ובחינם, ואילו היזמים זוכים להוסיף לעצמם נכסים רבים אשר מייצרים להם רווחים נאים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

השקעה באזור השרון
בערים רבות ברחבי השרון ישנם ניסיונות לשחרור מגרשים וקרקעות חקלאיות לצורך בניית מגורים ונדלן עסקי כשהמטרה היא לייצר מספר רב של דירות חדשות, אשר ישמרו על האופי המגורים ויפתחו מגורי קרקע אופניים לצד מגורי יוקרה חדשים, שימשכו קהל חדש שיעלה את רמת החיים. היתרון של פרויקטים להפשרת אדמות הוא הסכום הכספי הקטן יותר שצריך להשקיע. כמובן שחשוב לדעת שמדובר פה בעסקה שונה מרכישת דירה שכן כאן מדובר בהשקעה ליום בו אדמות הפרויקט יקבלו את אישור הבנייה המיוחל. לכן בעסקאות קרקע צריך סבלנות ולדעת שזה תהליך שייקח גם כמה שנים, אך ברגע שיגיע האישור המיוחל הרווח הכספי הוא עצום.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות