חפש ב:

שוק השכירות במנהטן סופג ירידות מחירים

קבוצת הנדל"ן REBNY זיהתה ירידת מחירים עקבית בין 3 ועד 16 אחוזים בשוק השכירות במנהטן, כשבדקה 17 נכסים.

צוות בנק נדל"ן|23.5.2016|14:37|1200 צפיות

לאחרונה ספגה ארה"ב האטה במכירות בחנויות אשר פגעו במיוחד באזורי הקניות הבולטים בניו-יורק. לצער משקיעים רבים, הדבר השפיע גם על שוק השכירות באזור ומחירי השכירות הקמעונאים נמצאים בירידה ברוב אזורי העיר. הממצעים עלו בקרב דו"ח אביב של קבוצת הנדל"ן REBNY אשר ממוקמת בניו-יורק, ובמסגרתו נבדקו 17 נכסים במוקדי הקניות המובילים במנהטן ברחובות 34 מערב, השדרה החמישית, שדרות מדיסון ועד רחובות 57 ו-72.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlkan לחצו כאן



הפסדים ממוצעים של 200 דולר לרגל רבועה
עשרה מבין 17 המוקדים אשר נבדקו במסגרת הדו"ח, רשמו ירידה בשנה החולפת, כשהסוהו נפגע באופן המשמעותי ביותר עם מחירי שכירות אשר ירדו בממוצע ל-824 דולר לרגל (FEET=פיט) רבועה בהשוואה ל־977 דולר באביב השנה הקודמת - ירידה של 16 אחוזים במחירי השכירות. ברחוב 34 מערב בין השדרה החמישית לשביעית, מחירי השכירות הממוצעים צנחו ב־11 אחוזים ל־890 דולר לרגל רבועה מ־1,000 דולר בשנה הקודמת. הירידות החדות הללו במחירים מיוחסות, בין השאר, גם לעלייה בהיצע של חללים קמעונאיים זולים יותר, שלא היו זמינים בעבר.

להשקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

נוצרת מגמה של היצע אשר עובר את הביקוש
בשוק היוקרה הניו-יורקי נמשכת ההאטה כשחנויות רבות בשדרות מדיסון הנחשבות למותגי על, בוחרות להשעות השכרה של חללים נוספים. המגמה הזו מחזירה לשוק חללים גדולים, יקרים,ויוקרתיים יותר, שמצטרפים לחללים הזולים יותר ויוצרים את המגמה של ירידת מחירי השכירות במגזר היוקרה בשל ההיצע הרב שנוצר במכה אחת. לפי שעה ירידת המחירים אינה יוצאת מגדרה, ומחירי השכירות בשדרות מדיסון, בין הרחובות 57 ו-72, ירדו ב־3 אחוזים בלבד השנה, אך אם ההאטה בשוק תימשך, הירידה צפויה להתרחב.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט CRP - ברוקלין באתר BankNadlan לחצו כאן

עדיין נרשמו גם עליות מחירים
לעומתם, שני אזורי קניות הצליחו לרשום דווקא עליות מחירים בשוק השכירות הקמעונאית. ב"לואר" ברודוויי (LOWER BRODWAY), טיפסו מכירי השכירות ב-39 אחוזים ל-326 דולר לרגל רבועה בין רחוב צ'יימברז ופארק באטרי. אל מרכז זה הצטרפו העסקים ברחובות בליקר בין השדרה השביעית לרחוב הדסון, לעליית מכירים של 7 אחוזים, ל-513 דולר לרגל רבועה. עלייה צנועה יותר, אך מדובר בסכום כספי גבוהה יותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות