חפש ב:

תמ"א 38 - התקנת מעליות

אחד התוספות המבוקשות ביותר במסגרת פרויקטים של תמ"א 38 היא המעלית המבורכת בכל בניין מגורים שמעלה את ערכו של הבניין ומשפרת את רמת החיים של דייריו.

צוות בנק נדל"ן|19.5.2016|16:8|3950 צפיות

אחד ההיבטים היותר מרכזיים שדיירים דורשים להוסיף במסגרת פרויקט תמ"א 38, הוא התקנת מעליות. ברוב מהמבנים המיועדים לפרויקט חיזוק אין מעלית ולכן מדובר בצעד חשוב ובעל ערך משמעותי לדיירי הבניין. בכתבה הבאה נסביר כיצד מתבטאת חשיבות המעליות בפרויקט שכזה, את התרת החוק להלטה של המעלית אל מעבר לקווי הבניין ויתרון רמת החיים שמשתפרת ומעלה את ערכך הנכס.

לעמוד הפרויקט קרל נטר בראשל"צ באתר BankNadlan לחצו כאן



סטנדרט חדש
כאשר עומדים מול נושא התקנת המעלית במסגרת פרויקט התמ"א, עוסקים למעשה בחלק החשוב בשיפור סטנדרט הבניה של המבנה כולו. חיזוק המבנים נועד בעיקר על מנת לשפר את סטנדרט הבניה המיושן אשר לרוב לא מתאים לצרכים החדשים בארץ הן מבחינה בטיחותית (תוספת ממ"ד), מבחינה עיצובית (שיפוץ כניסת הבניין) ולבסוף, מבחינת איכות החיים לדיירים.

לעמוד הפרויקט אביב בפארק בת"א באתר BankNadlan לחצו כאן

מילה נרדפת לאיכות חיים
בעיני ישראלים רבים, מעלית בבניין היא מילה נרדפת לאיכות חיים. כיום גם במבנים נמוכים יחסית מציעים הוספות של מעלית, גם לטובת רמת החיים וגם לטובת הנגשת המבנה לבעלי נכויות וציבור הקשישים, וזוהי מהסיבות בולטות ביותר שפרויקט תמ"א הוא הזדמנות הטובה ביותר לשפר את רמת החיים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עליית ערך והשבחה
בנוסף לשיפור הבולט ברמת החיים הגבוהה, התקנת מעלית יש כוח רב בהעלאת ערך הדירות והבניין כולו בשוק הדל"ן המקומי. היום אנשים רבים מחפשים לגור בפרויקטים עם מעלית על מנת שזו תוכל להציע להם רמת חיים גבוהה יותר והביקוש הרב יוצר עליית מחירים לטובת בעלי הדירה ובניין.

לעמוד הפרויקט הבילויים 39 בר"ג באתר BankNadlan לחצו כאן

פתרונות לכל מבנה
היום כבר ניתן לצרף לכל בנין שמתוכנן לעבור פרויקט תמ"א מעלית, גם במידה וזו תחרוג בקווי הבניין המורשים בחוק. סעיף 16 לתקנון תמ"א 38 מתיר הקמת מעלית בכל אגף במבנה שבו מתבצע הפרויקט. כמו-כן ניתן להוסיף סוגים שונים של מעליות, על פי סוג המבנה וגודלוכך שכל מבנה העובר התחדשות עירונית זכאי לקבל את ההטבה שבמעלית חדשה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות