חפש ב:

כיצד להכין את הבית למכירה

אם אתם נמצאים בין משפרי הדיור בישראל, תאלצו להתמודד גם עם מכירת הדירה בשמן שתחפשו דירות חדשות. לכן, במיוחד עבורכם הכינו בבנק נדל"ן מספר טיפים כדי להכין את הבית למכירה.

צוות בנק נדל"ן|19.5.2016|15:26|2397 צפיות

תקופת הקיץ המתקרבת ידועה כתקופה בה מכירת הדירות מגיעות לתקופת השיא. בין אם זה בעקבות החופשים או הרצון לשנות את חייכם, כדי למכור את ביתכם היקר, ובמחיר גבוהה, חשוב לדעת כיצד להכין אותו לקראת תקופת המו"מ, על מנת שתוכלו לקפל את מיטב התמורה עבורו. אומנם, הטיפול הקוסמטי אינו המרכיב העיקרי של הרוכש המעוניין לרכוש את הבית שלכם ובדר"כ מתמקדים יותר בערכו בשוק, נתוני השטח וטווח המחירים, אבל אין ספק שבית אטרקטיבי יוכל להימכר מהר יותר ובמחיר גבוה יותר משכנו שאינו כה אטרקטיבי.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

סדר וניקיון
כשאתם נמצאים בתחילת הדרך, בצעו סריקה בבית והעריכו את כל הגורמים שעלולים לתת תחושה שהבית מתאים רק לסוג מסוים של אנשים. הקפידו לסדר את הבית כך שהוא יראה מזמין ושמרו על ניקיון. בית מסודר ונקי הוא אומנם לא ערובה לאיכותו, אבל בית מלוכלך ולא מסודר ירחיק רוכשים פוטנציאלים ונותן תחושה שיש בעיה כלשהי עם הבית.



LESS IS MORE
השתדלו להיפטר מכל חפץ או ריהוט שעלול לתת אופי בולט מדי לבית. מיעוט חפצים ואביזרים יכול לתת לרוכשים הפוטנציאלים תחושה חדשה ונקייה יותר, וכך הם יוכלו לדמיין את הבית כשלהם ומה הם היו עושים איתו. הוסיפו אפילו דברים קצת צעירים וחדשניים כמו לוח זכוכית מחיק עליו תציירו ציורים מתחלפים ברוח מזג האוויר או התקופה, או אביזר ווינטג'י.

שיפוץ קל
לפני כל מכירה השתדלו לבצע תיקונים קוסמטים קלים בבית כמו צביעת קיר מתקלף או תיקון של ברז דולף וכדומה, העלימו חוטי חשמל וכבלים ללא שימוש, סדרו מכסים למערכות המיזוג ובדקו את מערכות החשמל. במידה ויש לכם גינה טפלו בה, קצצו את השיחים הפולשים. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שיפוץ מאסיבי
בשוק הנדל"ן בישראל ישנן היזמים אשר רוכשים בתים ישנים ומוזנחים, מבצעים בהם שיפוץ כולל ומוכרים את הנכס במחיר גבוהה מערכו בשוק. כך שגם אתם, יכולים להשתמש באופציה זו כאפשרות לייצר רווח משמעותי מהבית שלכם. ישנם רוכשים שיהיו מוכנים לשלם סכומים גבוהים יותר עבור בתים משופצים מהיסוד. כמו-כן ישנם מקרים בהם אדם יבקש למכור את בית הוריו שקיבל בירושה. במקרים אלה הבית בד"כ נמצא במצב השקעה נמוך יותר מזה המקובל בשוק בין היתר בשל המטבח שנמצא בו או מקלחת ישנה ולכן ישנה חשבות גדולה מאוד לשיפוץ האזורים הללו על מנת למכור את הנכס.

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן

הערות המומחים
לאחר שביצעת את כל הפעולות שלפי דעתכם יוכלו להעלות את ערך הבית הישן שלכם, תוכלו להזמין איש מקצוע כגון מתווך דירות, עוד" המתמחה בנדל"ן או שמאי מקרקעין ואלה יוכלו לתת לכם הערכת מחיר של הנכס, או טיפים נוספים שלא חשבתם עליהם כדי להעלות את ערכו בשוק, כך שתוכלו להפוך את הבית שלכם לאטרקטיבי יותר וכך למצוא את הקונה המושלם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות