חפש ב:

פרוייקט פינוי בינוי של נהריה עומד לצאת לדרך

בעתיד הקרוב, עומדים להיהרס תשעה בניינים באחת מהשכונות הוותיקות בנהריה ובמקומם יבנה מתחם חדש אשר יפנק את תושביה ב-180 דירות חדשות.

אורון איצקוביץ'|31.8.2015|17:35|5129 צפיות

נהריה, העיר שאינה מפסיקה לבנות, ממשיכה בהסתערות הבנייה עם פרויקט פינוי בינוי חדש אשר בתכניתו, חברת הבנייה צפויה להרוס 9 בניינים ישנים אשר שיכנו 36 דירות ולהחליפם ב5 בניינים חדשים אשר יכילו בתוכם 180 דירות חדשות.

רחוב שדרות הגעתון. עיריית נהריה

הפרויקט, אשר החל את תכנונו כבר ב-2005 ממוקם בצומת שבין רחובות ז'בוטינסקי, ויצמן ופינסקר וממוקם קרוב לביה"ס ויצמן המפורסם ולמכרז העיר (שדרות הגעתון והטיילת) בצעדי הליכה. הפרויקט עוכב עקב ויכוח של דיירי השכונה והסירוב של התאגדותם לצורך ביצוע הפרויקט.

חברת הבנייה ציינה שהפרויקט כולו ילווה ע"י בנק הפועלים בסכומים של 240 מיליון שקלים וכי מחירי הדירות ינועו, עפ"י הערכות מוקדמות, מ-1,195,000 לדירות 4 חדרים בגודל של כ100 מ"ר ועד כ-2.4 מיליון עבור הפנטהאוזים הצפויים להיות בגודל של 180 מ"ר וייהנו מנוף לים.

אופק חדש לעיר הצפונית

הפרויקט מצטרף לפרויקטים רבים שכבר הוקמו בנהריה אשר נהנית מהפחתת מס בזכות העובדה שמדובר בעיר הקרובה לגבול הצפוני (כ-10 ק"מ מלבנון) ובזכות תחנת הרכבת של העיר, נהריה מושכת אזרחים רבים שרוצים לגור וליהנות מהים והשקט שהעיר מציעה ולעבוד גם באזורי ההייטק של הרצליה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות