חפש ב:

מבחן עיר: גני תקווה - שילוב של עיר וכפר

מאז הוקמה בשנת 1949 תחת השם "שיכון יובל", הפכה העיר גני תקווה לתקווה הפורחת בקרב תושבי המרכז המחפשים לרכוש בית במחיר שפוי ולהינות מאיכות חיים של כפר במרכז.

צוות בנק נדל"ן|19.5.2016|12:5|3711 צפיות

מעט צפונית לסביון ובצמוד לקריית אונו, מתפתחת לה גני תקווה. הישוב הוותיק שהוקם בשנת 1949 תחת השם "שיכון יובל", ושינה את שמו לגני תקווה, הפך, בשנת 1953 למועצה מקומית וכיום מאכלס כ-16 אלף תושבים שזוכים להינות מתנאים מצוינים של עיר ואיכות חיים של כפר. עתה, עומדת המועצה הקטנה בפני הרחבה שתכפיל את כמות התושבים ותקלוט עוד 20 אלף תושבים עד שנת 2030.

לפרויקטים בגני תקווה באתר BankNadlan לחצו כאן



אוכלוסייה צעירה המדורגת גבוהה בסקטור הכלכלי-חברתי
היישוב גני תקווה עומד היום כהצלחה כלכלית כשתושביו נהנים מרמת חיים גבוהה. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה זיכתה את היישוב בדירוג 8 מתוך 10 בדירוג החברתי-כלכלי והיישוב מושך אליו היום משפחות חדשות ומצמצמי דיור בעלי יכולת, אשר מוכנים לזנוח את בית הקרקע שלהם ועוברים לדירות מרווחות במגדלים יוקרתיים. רוב אוכלוסיית העיר צעירה יחסית, ומרבית התושבים עוד לא עברו את גיל 44 וקרוב ל-30% מתושביה הם ילדים עד גיל 14, נתונים הנתונים לישוב חותמת איכות לסביבת מגורים נפלאה לגידול דור ההמשך.

לעמוד הפרויקט עין שמש בגני תקווה באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקט עין שמש
כדוגמא למחירים הנוחים הקיימים בשוק הנדל"ן המקומי, אפשר להכיר את פרויקט עין שמש של קבוצת בכר בגני תקווה. במסגרת התחדשות עירונית, נבנה בימים אלה פרויקט בוטיק חדש ברחוב עין שמש בגני תקווה. אזור הפרויקט שקט וירוק עם נגישות לצירים מרכזיים ומעניק חווית מגורים באזור הוותיק והמוכר של גני תקווה בדירה חדשה ומפנקת עם מפרטי יוקרה עשירים ומושקעים. אופי הדירות בפרויקט מתחילות מדירות 3-5 חדרים, ובינן ישנם גם פנטהאוזים. המחירים ההתחלתיים בפרויקט עומדים על 1,540,000 ש"ח וכל הדירות מאובזרות עם מיזוג מיני מרכזי מלא, חשמל בית חכם כולל שליטה מרחוק, מטבחי יוקרה מבית רגבה, ריצוף יוקרתי, תריסים חשמליים, מרפסות סוכה ועוד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

מחירי הנדל"ן בגני תקווה
היישוב גני תקווה זוכה בשנים האחרונות לתנופת נדל"ן אשר הופכת אותו למוקד הגדול ביותר של היצע דירות חדשות באזור בקעת אונו. המחירים הגבוהים גורמים לזוגות הצעירים לעבור ליישוב ועתה נפתחו פרויקטים חדשים אשר מתוכננים להגדיל את היתע הדירות בכ-6,000 דירות חדשות. טווח המחירים במועצה נע על ציר 1.65 מיליון ש"ח לדירת 4 חדרים ועד 2.2 מיליון ש"ח לדירות 5 חדרים ומעלה.  שוכרי הדירות יוכלו לשכור שם דירות בטווח המחירים 3,900 ש"ח.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות