חפש ב:

המשכנתא הנכונה לדירה הנכונה

בעידן הנדל"ן המשוגע שאנו חיים בו היום, נראה ששוק המשכנתאות מצליח לשבור את שיא היקף המשכנתאות בכל חודש שעובר. אז כיצד תעשו זאת גם אתם? בכתבה הבאה:

צוות בנק נדל"ן|18.5.2016|17:37|2584 צפיות

התחושה בהלך הרוח הישראלי הוא כי כולם מדברים על יוקר המחייה בכלל מחירי הנדל"ן בפרט, מדי פעם צצים המאבקים האידאולוגים בתחומי הביטחון, אך נראה כי בכל הקשור לכלכלה ומחירי הדיור, רוב הציבור הישראלי מתעסק בנדל"ן. אך עם רוב המידע בשוק השולט בחיינו, נוצרת לפעמים התחושה, כי מספיק, קריאה קצרה או הקשבה לחדשות כדי לחשוב כי יש לכל ישראלי את הידע המספק לבחירת חלופת המשכנתא המתאימה לו. אך אשליית הביטחון הזו היא בדיוק הסכנה כאשר נוטלים משכנתא ואסור לוותר על ייעוץ מקצועי, למרות שבתחילה נראה כבזבוז משאבים יקרים, אך כמו בחינוך וכל דבר אחר בחיינו, השקעה נכונה ומוקדמת תחסוך משאבים רבים בהמשך הדרך.

לעמוד דירות חדשות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



הריבית משמשת כמלכודת דבש במקרים רבים
הטעות המרכזית החוזרת על עצמה בקרב הישראלים, היא ההתמקדות בריביות ולא במסלול המותאם עבור צורך המשכנתא. הריבית עלולה לשמש כמלכודת דבש עבור הצרכן, אשר ייבחר לרוב את המסלולים שהריביות שלהם הם הנמוכות ביותר, אך ברוב המקרים, ורק לאחר מעשה, מסתבר כי הריבית הנמוכה אינה מפצה על הנזק שנעשה כאשר הצרכן בוחר ללכת במסלול הלא מתאים עבורו. בבואכם למו"מ על משכנתא מול הבנקים, חשוב תמיד, לבחון תחילה את נתוני הפתיחה שלכם ורק לפיהם לחשב את האסטרטגיה הנכונה.

לעמוד הפרויקט גינות חריש באתר BankNadlan לחצו כאן

הריבית תשתנה אך המסלול נשאר איתן
המשכנתא שאתם בוחרים, חייבת להיות מחושבת גם לטווח הרחוק. נסו להסתכל כמה שנים קדימה לחזות אפשרויות של הרחבת המשפחה. הריביות אומנם יעלו וירדו, אך המסלולים יישארו כמות שהם ללא אפשרות של שינוי ורק מסלול נכון ישרת אתכם נאמנה. זאת ועוד, במציאות של היום, כשאנו נמצאים בתקופת ריביות נמוכות, הדבר אומר שהסיכויים העתידיים למיחזור המשכנתא נמוכים יחסית ולכן בחירת המסלול הנכון היום, חשוב אף יותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט קריית האחדות 3 בקריית גת באתר BankNadlan לחצו כאן

בלקיחת משכנתא עליכם להסתכל קדימה ולראות כיצד אתם רואים את משק הבית שלכם בעתיד
עליכם להביט על הבנק כעסק המחפש רווחים ולכן אתם עלולים לשבת מול בנקאי שמחשב את העסקה לטובת הבנק בלבד ולכן יתנהג כמישהו שמוכן לבוא לקראתכם בעניין הריבית וכך למעשה יציג לכם מסלול שפחות מתאים לכם. עבורכם כצרכנים, הריבית צריכה להוות שיקול שני ומכאן, יש להתחשב בהמלצת הבנק, אך לקחת אותה בערבון מוגבל. רכישת המשכנתא משמעותית בדיוק כמו רכישת הדירה וכפי שהשקעתם מחשבה וזמן עבור מציאת הבית שאותו אתם רוצים, עליכם להשקיע זמן ברכישת המשכנתא הנכונה. המצב המשפחתי, נתוני הפתיחה של משק הבית, קצב שינוי ברמת ההכנסה הכוללת, כספים שעתידים להיפרע ולהתקבל, הם הנושאים המנחים שעליכם לחשב כשאתם בוחרים את מסלול המשכנתא הנכון עבורכם.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות