חפש ב:

מבחן עיר - מתיחת הפנים של חולון

חולון עוברת מתיחת פנים ונראה כי מדובר בהצלחה. עם פרויקטים לדיור איכותי ומתחמי תעסוקה חדשים. העיר הפכה מלהיות לשכנתה של ת"א, לאחת המתחרות שלה.

צוות בנק נדל"ן|18.5.2016|16:1|2552 צפיות

כבר 80 שנים חלפו מאז הקימו את הבתים הראשונים על אדמת חולון והיום היא הפכה לעיר פורחת, ירוקה ותוססת, עיר מטופחת ושוקקת חיים. בדומה לשאר ערי המרכז בכללי וגוש דן בפרט, גם חולון חווה בשנים האחרונות עליות מחירים גבוהות. העשור האחרון ראה בנייה מאסיבית של אלפי דירות חדשות והאוכלוסיית העיר גדלה בקצב גידול שנתי של ‎0.5%‏. זהו בהחלט אתגר למצוא, במציאות של היום, דירה חדשה מתחת למיליון ש"ח כשהמחיר הממוצע לדיר 3 חדרים חדשה, עומד על כ-1.3 מיליון ש״ח ודירת 5 חדרים חדשה תעלה כ-2.2 מיליון ש״ח.

לפרויקטים בעיר חולון באתר BankNadlan לחצו כאן



אפשר למצוא בעיר גם דירות יוקרה
למי שיכולתו הכלכלית אינה מאפשרת למצוא דירה מעל למיליון ש"ח, ישנה שכונת ג'סי כהן, שהמחירים הממוצעים בשכונה עומדים על כ-900,000 ש"ח, אך מדובר בשכונה הנחשבת חלשה כלכלית וכזו שאינה זוכה לפיתוח מוגבר. לעמותה, שכונת בן גוריון, אשר גובלת באזור התעשייה המערבי של העיר השכנה ראשל"צ, והיא נחשבת לאחת מן השכונות היוקרתיות בעיר. דירה חדשה בבן גוריון עולה בממוצע כ-2.9 מיליון ש"ח, ודירות יד שניה עולות בממוצע כ-1.5 מיליון ש״ח.

לעמוד הפרויקט ח-500 בחולון באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקט ח-500
בחולון עובדים כיום על תוכנית המתאר הגדולה של העיר. תוכנית ח-500 הינה מהפרויקטים החשובים של חולון. היא מתפרסת על פני שטח של 4,100 דונם בדרום מערב העיר. הבנייה המתוכננת באזוטר תכלול 13,700 דירות חדשות בדרום מערב חולון ויכלול מתחמי מסחר, בילוי, תעסוקה ופנאי. הפרויקט יוסיף לאוכלוסיית העיר עוד 50 אלף תושבים חדשים בעשורים הקרובים וכתכנית מתאר, העירייה מפתחת גם את תשתיות האזור שיוכלו לשרת את תושביה החדשים של העיר כראוי.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד דירות חדשות במרכז באתר BankNadlan לחצו כאן

תחבורה ציבורית מתפתחת
בין שצף הפרויקטים המתוכננים בעיר כגון ח-500, ישנם גם, היכל הטוטו החדש שנחנך בעיר, כיכר העיר החדשה שמאכלסת את מקומות המסחר ופנאי המפוארים של חולון, פרויקט מהיר לעיר בשיתוף עם משרד התחבורה אשר מייצר בין ערי המרכז נתיבי תנועה חדשים לתחבורה ציבורית שתשרת את הציבור הרחב ותעודד וויתור על נסיעה ברכב הפםרטי וכמובן תוואי הרכבת הקלה שבעתיד מתוכנן לעבור גם בחולון. סה"כ, אם אתם מחפשים אלטרנטיבה למחירים הגבוהים של ת"א ומעוניינים לקבל איכות חיים גבוהה, תוכלו למצוא את כל זה בעיר המוזאונים של ישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות