חפש ב:

בת ים - האלטרנטיבה לת"א

נדמה כי בת ים מלאה בפרויקטים חדשים המעוניינים לחדש את פניה של עיר החוף שנשכחה מעיני הציבור וייתכן שאיחוד עם ת"א ישנה את ייעודה לחלוטין.

צוות בנק נדל"ן|18.5.2016|14:42|3405 צפיות

בשנים האחרונות, בת ים נמצאת באור הזרקורים ממגוון סיבות. השאלה בנוגע לעתידה של בת ים מתחלקת למספר נושאים כגון הפיתוח המאסיבי בדירות חדשות אשר יחד עם ההצעות המפתות למגורים יוקרתיים ליד ת"א, יוצר חוסר איזון מאזורי המחסר והתעסוקה ולבסוף פוגע בהכנסה בעירונית. העירייה משקיעה את מירב כספה בשדרוג פניה העיר ורחובותיה, בניית שכונות חדשות, הקמת מרכזי תעסוקה ומתחמי בילוי ונופש וכעת נבדקת האופציה לאיחוד רשויות עם האחות הגדולה ת"א, שמוכנה לקחת על עצמה את המינוס הקיים בקופת העירייה.

לעמוד פרויקטים בעיר בת ים באתר BankNadlan לחצו כאן



פריחתה של בת ים
אין ספק שבת ים נמצאת בפריחה. כיום דירת 4 חדרים חדשה בתת ים עולה בממוצע כ-1.88 מיליון ש"ח, עלייה של 15% לעומת אשתקד. בעיר 737 יחידות דיור חדשות אשר נמצאות בשלבי בנייה שונים ובשנתיים האחרונות התחלות הבנייה בעיר עמדו על 470 דירות חדשות ושכונת פארק ים החדשה מתוכננת לאכלס כ-10,000 דירות חדשות. גם בתחום החינוך, בת ים רשמה קפיצה מרשימה בהישגים מ- 50% זכאות לבגרות לפני עשור ל- 81% כיום 4 בתי ספר זכו בשנתיים האחרונות בפרסי חינוך מחוזיים וארציים תודות למודל החינוך האישי, במסגרתו לומדים התלמידים בכיתות קטנות בממוצע של 26 תלמידים בכיתה.

לעמוד הפרויקט דניאל 30 בבת ים באתר BankNadlan לחצו כאן

איחוד עם ת"א?
במסגרת התהליך לסגירת הבור הכספי שקיים בעירייה כיום, נציגי העירייה יצאו בבקשה למשרד הפנים שיעתיק 2 אזורי תעסוקה, מסחר ומדע מהערים השכנות ראשל"צ וחולון, בשל העובדה שבת ים מוגבלת מבחינת קרקעות וכיום ישנו מחסור בעסקים ותעסוקה בעיר ושולח את רוב תושביה לעבוד בערים השכנות. למרות הבקשה של עיריית בת ים נראה כרגע, האפשרות הבולטת ביותר היא איחוד רשויות עם העיר הגדולה ת"א שמקדמת את הנושא מול משרד הפנים. עיריית ת"א מסבירה כי העיר תוכל לספוג את חובות העיר ולהמשיך לבצע את התוכניות הקיימות כיום על מנת להפוך את בת ים לפרבר יוקרתי של ת"א.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט סי הוטל באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקט סי הוטל
פרויקט סי הוטל נבנה בימים אלה כחלק מפרויקט תיירותי אשר ישנה את מפת התיירות באזור, מלון Sea Hotel יבנה על חוף ימה של דרום העיר בת ים ובגבול העיר ראשון לציון, ויהיה מלון ברמה של חמישה כוכבים עם מתקני איכות ופאר תואמים. בעתיד מתוכננת להיבנות טיילת חדשה, אשר תיצור ריביירה המשלבת בין בתי המלון החדשים לאזור הבילויים ותהפוך את האזור כולו למוקד בילוי מהאיכותיים והמפוארים הקיימים בישראל. לאחר סיום פיתוח האזור יעלו מחירי היחידות, למחירים גבוהים בהרבה מהנדרש כיום, ועל כן רכישת היחידה הופכת להשקעה האטרקטיבית ביותר בנדל"ן כיום בישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות