חפש ב:

ארה"ב בדרך החוצה

ארה"ב עומדת מול סוף המשבר הכלכלי שפקד אותה בשנת 2008. העדויות לקח מופיעות בשפל של 16 שנים בעיקולי בתים.

צוות בנק נדל"ן|17.5.2016|15:57|3282 צפיות

האם הגענו לסוף המשבר הכלכלי שפרד את ארה"ב בשנת 2008? לפי כל העדויות אכן כן. לאחר כעשור אחד מהמאפיינים הבולטים והמשמעותיים ביותר במשבר הכלכלי שסבלה ממנו ארה"ב, מהבחינה האזרחית מגיע לסופו המבורך. מחקר חדש מציג נתונים המראים כי השיפור הכלכלי בשנים האחרונות הביא לכך שאחוזי הפיגור בתשלומי המשכנתא ירד לרמה הממוצעת שלו לפני המשבר הכלכלי, אחד לכל 200 בתים, ומראה סימנים של יציבות.

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן



הרמה הנמוכה ביותר מאז 2006
לנשיא ארה"ב היוצא, ברק אובמה, יש את כל הסיבות לחייך שכן נדמה כי פעולותיו לשיקום כלכלת מדינתו מצליחות. מתיו פוינטון, כלכלן מחברת "קפיטל אקונומיקס", אשר פרסמה את המחקר, מראה ששיעור אי תשלומי המשכנתא, עומד נכון להיום על רמתו נמוכה ביותר זה כעשור מאז אמצע 2006. למעשה, מדובר על רמת איזון ויציבות הדומה לזו שהתקיימה בשני העשורים שקדמו למשבר, מאז 1988. כך על פי מתיו פוינטון כלכלן מהחברה שפרסמה את המחקר - "קפיטל אקונומיקס".

לעמוד הפרויקט פלורידה ישראל באתר BankNadlan לחצו כאן

בשנת 2016 נרשמה יציבות בממד איחור תשלומי המשכנתא
המחקר נועד להציג את שיעור האיחורים בתשלומי המשכנתא, המודד את רוכשי הדירות שאינם מסוגלים לעמוד בתשלומים אל מול הבנקים ועדיין לא החלו מולם תהליכי עיקול. ברבעון האחרון לשנת 2016, נרשמה יציבות בשיעורי איחורי בתשלומים בשוק המשכנתאות האמריקאי, אך לדברי החוקרים, התייצבות המדד מקובלת לאור הירידות שנרשמו בו בחודשים האחרונים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

שפל של 16 שנים בעיקולי בתים
עוד נתון מעודד בכל הנוגע ליציאתה של ארה"ב מהמשבר העמוק אליו נקלעה לאחר כהונתו של ג'ורג' בוש, הוא מדד עיקולי הבתים אשר צנח בשנה האחרונה בהתאם לטיפול המשבר ואשר עומד כעת על 0.35 אחוזים בלבד. נתון זה הוא הנמוך ביותר מאז שנת 2000. למשקיעי הנדל"ן הישראלים הדבר אומר שבשנים הקרובות הרווח מהשקעות הנדל"ן שביצעו בזמן המשבר, בו קרוב. לאלה שעדיין לא השקיעו? נראה שעליות המחירים ימשיכו וכעת זה הזמן להשקיע, לפני התשואה האפשרית תמשיך לרדת (לעומת עד עתה) ככל שהמחירים ימשיכו לעלות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות