חפש ב:

מחיר המפרט

כשמגיעים לפרויקטים רחבי ידיים, המציעים מגוון פינוקים כגון מכון כושר מאובזר, בית חכם ועוד פינוקים שונים, אין אפשרות אחרת מלהעלות את ערכה של הדירה. השאלה היא מי האשמים: הישראלים שמחפשים את הפינוק בכל מחיר, או היזמים שמכינים פרויקטים מפוארים מלכתחילה.

צוות בנק נדל"ן|17.5.2016|15:22|2262 צפיות

נדמה כי בעשור הקודם, המונח מפרט טכני, לא היה בולט אצל האזרח הישראלי שחיפש לרכוש את דירתו הראשונה. אך כיום, בעידן המודרני והרצון הישראלי לקבל את רמת הפינוק הגבוהה ביותר, כך גם פרויקטים רבים מציעים אפשרויות שדרוג של המפרטים הטכניים "הבסיסיים" אשר מוצעים תחילה. מתריסים חשמליים ועד לובי מפואר, מגינות תלויות ועד חדרי בריכה וכושר, המפרט הטכני של היום הפך לגורם שובר שוויון בשוק הנדל"ן המקומי וברוב המקרים, ישראלים רבים בוחרים לשפץ את רמת הדירה ולשלם את המחיר עבור כך.

לעמוד דירות חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן



מדוע הציבור הישראלי מבקש אתץ שדרוגי המפרט?
השאלה היא האם הציבור הישראלי באמת זקוק לכל התוספות היקרות הללו? עד כמה באמת משתלם להשקיע ברכישת דירה "משודרגת". כמובן, שגם כתובי המאמר הזה לא היו מתנגדים לרכוש דירה עם כל הפינוקיםפ האפשריים, אך כאן צריך לחשב את העלויות מול השירותים. בסופו של דבר, הדייר משלם על שדרוג איכות חייו לא רק מחירי הדירות שעולים, אלא גם בתשלומי המס, לדוגמא ארנונה המופקעת שרשויות המקומיות נוהגות לגבות בגין שטחים ציבוריים נרחבים בבניינים.

לעמוד מגדלי הורוביץ' בפ"ת באתר BankNadlan לחצו כאן

שדרוגי המפרטים מוסיפים עליות מחירים גם בארנונה ותשלומי מס
כיום ישנם פרויקטים מפוארים כגון "משכנות המוזיקה", פרויקט פינוי-בינוי בראש העין, בו הוחלט להקים פארק מוזיקלי צמוד בו ישולבו אלמנטים של מים שיעוצבו ככלי נגינה כמו גיטרה ותופים. פרויקט זה יוצר ביקוש עצום עבור חווית המגורים הייחודית אשר מעלה את ערך הארנונה. פרויקטים אחרים מעוניינים בפיתוח לובי מפואר הצורך תשלומי אחזקה גבוהים ללא צורך אמיתי, בנוסף למחיר הדירה שעולה בעשרות אלפי שקלים בשל כך. כמו-כן, הציבור הישראלי רדף במשך שנים ארוכות אחד דירות בנות 4 חדרים לפחות ובגדלים של 90 מ"ר אשר לא מתאימים לצרכים שלהם. היום אנו מזהים את החזרה לביקוש של דירות קטנות בנות 3 חדרים בגדלים של 60 מ"ר בממוצע.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט קריית האחדות בקריית גת באתר BankNadlan לחצו כאן

חזרה לצניעות
אלא שכעת נדמה כי תקופת שדרוג המפרטים תמה. ברבים מן הפרויקטים החדשים לא יהיו תופסות מיוחדות. כמו-כן, בתוכנית מחיר למשתכן של שר האוצר משה כחלון, הוחלט כי בכל מכרזי התוכנית יקפידו על סטנדרט בנייה אחיד ללא אפשרות שדרוג. הרעיון נועד כדי להסיר ממחירי הדירות הגבוהים את שכבות השומן. כשם שלפני עשר ועשרים שנה, זוגות רבים הסתדרו ללא תריסי חשמל, כך אפשר גם היום. אך נשאלת השאלה האם מפרט מצומצם לא יגרור שיפוצים נרחבים בעתיד. את התשובות לכך נוכל לדעת רק כשהפרויקטים הראשונים בתוכנית מחיר למשתכן יהיו מוכנים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות